Hade ju inga blåbär med mig på ditvägen så bara halva med blåbär, tre dagar, två dagar cykling och en dag plockning men lite annat hanns också med som bad t.ex..Cyklade du 34 mil med 20 kg blåbär? Imponerande. Hur länge var du ute?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade ju inga blåbär med mig på ditvägen så bara halva med blåbär, tre dagar, två dagar cykling och en dag plockning men lite annat hanns också med som bad t.ex..Cyklade du 34 mil med 20 kg blåbär? Imponerande. Hur länge var du ute?
Grymt jobbat!Hade ju inga blåbär med mig på ditvägen så bara halva med blåbär, tre dagar, två dagar cykling och en dag plockning men lite annat hanns också med som bad t.ex..
Jag älskar blåbär helt enkelt! Och det finns inga här i sydligaste Skåne.Grymt jobbat!
Jag hade bara Messenger och WhatsApp. Gömde Instagram och TikTok-appen på min mobil samt ställde in skärmtid på 0s för Buke och Facebook. Väldigt smidigt! Och hjälpte att ha en strategi när man instinktivt ville ta upp telefonen, för mig var det ta upp en bok eller lös ett korsord istället. Meddelade även mina nära att jag inte kommer se eller svara om de skriver på Instagram till exempel.Jag har funderat på liknande. Lutar åt att jag tar paus från allt när jag har semester om någon vecka. Just nu är jag så fysiskt slut att jag inte kan tänka mig att bada eller så. Men en korsordstidning, ladda ner någon ljudbok och allmänt ha en internetpaus hade varit bra tror jag (kanske med undantag från messenger för att kunna bestämma träff med vänner på ett smidigt sätt). Hade varit enklare om jag kunnat få med sambon på detsamma. Får se om han kan tänka sig att testa.
Jo för jag har mer fomo när jag är inne på insta eller TikTok och ser vad alla andra gör.Om du inte haft någon fomo så skulle jag säga att sociala medier inte påverkar dig speciellt mycket. Vilket är väldigt trevligt!!
"Bara" rensas??? Det är ju det värsta!!Nu ska de bara rensas och sen ned i frysboxen
![]()
Gav upp efter ca 3l, gillar inte att agera nåldyna, visste att det fanns en anledning till att jag inte brukar plocka dom.Har ingen lust att dammsuga så går ut o plockar av mina krusbär,som jag har massor av och i olika färger.
Trodde först att du skulle dammsuga av krusbärenHar ingen lust att dammsuga så går ut o plockar av mina krusbär,som jag har massor av och i olika färger.