Jag åker inte ofta pga priset det blir mycket dyrare än bil och pga alla skräckhistorier.Jag åker inte ofta men kommit iväg i tid alla gånger utom en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag åker inte ofta pga priset det blir mycket dyrare än bil och pga alla skräckhistorier.Jag åker inte ofta men kommit iväg i tid alla gånger utom en.
Ok. Jag tycker 235:- är värd att slippa köra.Jag åker inte ofta pga priset det blir mycket dyrare än bil och pga alla skräckhistorier.
Mamma har brukat åka Sthlm - Gbg flera gånger om året utan problem. Även om det är med VR och inte Sj så är det ju samma spår.Har de nånsin fungerat de senaste åren?![]()
![]()
![]()
Då ska du nog inte så långtOk. Jag tycker 235:- är värd att slippa köra.
Göteborg-Åmål. Ca en och en halv timme.Då ska du nog inte så långt?
Jag googlade lite och punktligheten varierar väldigt beroende på vilken typ av tåg vi talar om. Av långdistanståg (fjärr- och snabbtåg) kommer bara ca 70% fram när de ska, medan kortdistanståg ligger på över 90%. Hoppas att jag tyder datan korrekt.Mamma har brukat åka Sthlm - Gbg flera gånger om året utan problem. Även om det är med VR och inte Sj så är det ju samma spår.
Efter igår orkar jag inte sitta på tåg igen. Även om det kanske blir så. Betalar jag 1500-2000 kr för ett tåg vill jag komma fram i tid.Har nog missart. Funkar inte tågen?
Ja, det var ju inte speciellt långt.Göteborg-Åmål. Ca en och en halv timme.
Jag ska kolla hur det går till med de där gratis hyrbilarna.Jag hade lätt gjort det!
Nej men det är billigare för mig och lättare.Ja, det var ju inte speciellt långt.
Det gjorde jag en gång för längesen med min första katt. Han gick ut och in som han ville och var inte direkt en katt man duschade om man ville överlevaÖverväger att blöta ner katten pga värmen.
Om ni inte ser mig här igen vet ni vad som hänt![]()
![]()