Dom vill inte ta i mig pga mina andra problem. Rädda att de blir värre. TyvärrEn bra kiro kan hjälpa dig på ngt besök med ryggskott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom vill inte ta i mig pga mina andra problem. Rädda att de blir värre. TyvärrEn bra kiro kan hjälpa dig på ngt besök med ryggskott.
Åh, vad synd att du hade annat med! Hoppas du kan få hjälp som passar!Dom vill inte ta i mig pga mina andra problem. Rädda att de blir värre. Tyvärr
Undra om jag ska hitta annat färdsätt hem imorgon… hittat ett flyg och sen en gratis hyrbil nästan hela vägen hem.
Har nog missart. Funkar inte tågen?Undra om jag ska hitta annat färdsätt hem imorgon… hittat ett flyg och sen en gratis hyrbil nästan hela vägen hem.
kort svar: nej.Har nog missart. Funkar inte tågen?
Jag ska åka tåg idag därav frågan. Men verkar inte vara ngr problem härifrån.kort svar: nej.
Nej, verkligen inte! De har stått stilla på ett antal ställen i flera timmar.Har nog missart. Funkar inte tågen?
Har de nånsin fungerat de senaste åren?Har nog missart. Funkar inte tågen?
Ok. Mitt verkar ok än.Nej, verkligen inte! De har stått stilla på ett antal ställen i flera timmar.
Jag åker inte ofta men kommit iväg i tid alla gånger utom en.Har de nånsin fungerat de senaste åren?![]()
![]()
![]()