Är på väg hem. Ganska tidigt men en mycket trevlig kväll 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det fortfarande är fönstret du håller på med, så undrar jag varför du håller på och skrapar och slipar fortfarande? Bara LÖS färg ska bort - inget annat. Den lösa färgen trillar bort när du skrapar på den. Nej, du behöver vare sig slipmaskin eller varmluftspistol. Sitter färgen fast så låt den vara. Du borde vara igång med målandet vid det här laget!Skrapar och skrapar och försöker få bort färgen med sandpapper men det fungerar inte. Behöver kanske ändå köpa en varmpistol för att ta bort färg. Eller är det bättre med en liten slipmaskin?
Men om du inte får bort det så sitter det vell och som vi skrivit många gånger. Färg som sitter inget att bry sig om.Skrapar och skrapar och försöker få bort färgen med sandpapper men det fungerar inte. Behöver kanske ändå köpa en varmpistol för att ta bort färg. Eller är det bättre med en liten slipmaskin?
Regnbad är de bästa. Vattnet blir liksom mjuktNyss hemkommen efter ett kvällsdopp. Var nära att jag ställde in det hela då det började duggregna när jag var hemma och bytte om men tänkte att jag åker dit och ser hur det verkar. Helt tom badplats, lättare duggregn men jag gick ut på bryggan, lade klänningen och badlakanet under bänkarna där det var lite torrare och hoppade sedan ner i vattnet.
Otroligt härligt trots de allt mörkare molnen, men när jag tyckte mig se en blixt på avstånd i ögonvrån bestämde jag mig för att simma tillbaka till bryggan. När jag klättrade upp för stegen kom det en annan bil, var fler som var badsugna trots att ena killen gnällde på regnet. Nåja, inte mitt problem utan jag bytte om vid bilen och sedan åkte vi hem.![]()
Du ska inte ta bort färgen! Den som sitter fast ska sitta kvar.!!!Trots insomningstablett så har jag inte kunnat sova alls. Vansinnigt trött men inte ett dugg sömnig. Har istället ätit en massa nektariner och kollat på Babylon 5 (jäkligt bra serie fö). Planen idag är att gå och handla toa och kökspapper, inte precis världens mest upphetsande handlande. Kanske köra lite retailterapi och köpa nya kuvert och bläckpatroner.
Skrapar och skrapar och försöker få bort färgen med sandpapper men det fungerar inte. Behöver kanske ändå köpa en varmpistol för att ta bort färg. Eller är det bättre med en liten slipmaskin?
Ja, det har ju t.o.m. personal i färgaffär bekräftat vid det här laget.Du ska inte ta bort färgen! Den som sitter fast ska sitta kvar.!!!