Sänk inte nya bilen nu!FREDAG!!! Jag har precis varit ute och vadat fram i snö i hästhagen och ska snart ge mig ut och köra i eländet.... Det gick bra att komma hem igår - hoppas på samma nu på morgonen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sänk inte nya bilen nu!FREDAG!!! Jag har precis varit ute och vadat fram i snö i hästhagen och ska snart ge mig ut och köra i eländet.... Det gick bra att komma hem igår - hoppas på samma nu på morgonen!
Det är nog ingen större risk. Jag kör MYCKET sakta och försiktigt. Folk får köra om mig om de inte är nöjda med farten.Sänk inte nya bilen nu!
Aldrig får man vara riktigt glad.-13 grader och solen påväg upp över skogen och det är magiskt vackert! Lite onödigt kallt dock. Men ska regna under helgen och det känns mer skit![]()
Aldrig får man vara riktigt glad.
![]()
Det låter väldigt rimligt tycker jag (att be om ledigt alltså). Ta hand om dig och kom ihåg att ingen kommer att tacka dig om du blir utbrändJag VILL INTE gå till jobbet idag. Chefen är inte inne idag men hon jobbar imorgon. Tror jag ska be om en semesterdag, eller till och med två? En för att sova och en för att vara ledig. jag är verkligen helt körd. Tror det är fyra veckor utan en ledig dag nu, kan vara mer.
Folksams är också helt oduglig. Vad man än frågar den så svarar den i princip att den inte förstår och ber om överseende för att den håller på att lära sig...
Har du kommit på vad du vill göra när du blir vuxen eller fejkar du lika mycket som jag gör?Jag försöker ju avveckla mig själv från nuvarande jobb, samtidigt som jag ska söka jobb och komma på vad jag vill jobba med, samtidigt som vardagen rullar på som vanligt
Grattis i efterskott! Hoppas dagen var som du ville ha denTorremolinos. Så nån kilometer söder om Smygehuk eller så. Fyller halvsekel idag så flydde snön.