Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
-10 grader.
Blä.
(Men nöjd över att snön inte är här riktigt än.)
Men det är fredag.
Fick ett meddelande vid fem att päronen hade krupit ner i sängen efter nästan fyra veckor i värmen.
Ogillar som jag sagt förr när de flyger så det känns bra.

Ledig fredag 🎉 Ska hämta paket och handla. Möjligtvis gå en promenad om det blir lite mindre kallt under dagen. Sambon testade att släppa ut katterna för att gnällisen skrek vid altandörren. Hon vände och gick in innan hon ens kommit halvvägs ut.

-13 grader och solen påväg upp över skogen och det är magiskt vackert! Lite onödigt kallt dock. Men ska regna under helgen och det känns mer skit 😅

• Gilla
Reactions: Sel
Jag försökte skicka en synpunkt till SL men deras chattbot är oduglig.

IMG_4848.webp

Jag VILL INTE gå till jobbet idag. Chefen är inte inne idag men hon jobbar imorgon. Tror jag ska be om en semesterdag, eller till och med två? En för att sova och en för att vara ledig. jag är verkligen helt körd. Tror det är fyra veckor utan en ledig dag nu, kan vara mer.

Jag VILL INTE gå till jobbet idag. Chefen är inte inne idag men hon jobbar imorgon. Tror jag ska be om en semesterdag, eller till och med två? En för att sova och en för att vara ledig. jag är verkligen helt körd. Tror det är fyra veckor utan en ledig dag nu, kan vara mer.
Det låter väldigt rimligt tycker jag (att be om ledigt alltså). Ta hand om dig och kom ihåg att ingen kommer att tacka dig om du blir utbränd :heart

-14 grader ute när jag hasade mig ur sängen 🥶 Men vi har tagit oss ut på en liten morgonvända och fått i oss frukost, gott nog när det tar emot att göra nåt alls i kylan.

Funderar på att ägna helgen åt bakning och meal prep. Kanske måla lite också om jag orkar, har en idé till ett akrylprojekt som jag vill få gjort under jullovet.

Jag försöker ju avveckla mig själv från nuvarande jobb, samtidigt som jag ska söka jobb och komma på vad jag vill jobba med, samtidigt som vardagen rullar på som vanligt
Har du kommit på vad du vill göra när du blir vuxen eller fejkar du lika mycket som jag gör? 😁
Torremolinos. Så nån kilometer söder om Smygehuk eller så. Fyller halvsekel idag så flydde snön.
Grattis i efterskott! Hoppas dagen var som du ville ha den ❤️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn