Jag vill ha meeeer!Ni kan ha skiten. Vi har lite puder istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha meeeer!Ni kan ha skiten. Vi har lite puder istället.
Jag också! Ett par decimeter vore inte fel.Jag vill ha meeeer!Vi har bara så det precis är lite vitt.
Vi kan byta? Jag som flyttade delvis för att jag vill ha riktig vinter med snö har bara fått på sin höjd 2 cm. Alldeles för lite.Alldeles för mycket för min smak. 4 dm är 4 för mycket. I Skåne. På mindre än ett dygn. Jag flyttade från snökanon-kusten för att slippa snö!
Jaaaa!!!!!Vi kan byta? Jag som flyttade delvis för att jag vill ha riktig vinter med snö har bara fått på sin höjd 2 cm. Alldeles för lite.![]()
Skicka hit det!Jaaaa!!!!!
Torremolinos. Så nån kilometer söder om Smygehuk eller så. Fyller halvsekel idag så flydde snön.
Du tog i för mycket, du skulle ha stannat halvvägsVi kan byta? Jag som flyttade delvis för att jag vill ha riktig vinter med snö har bara fått på sin höjd 2 cm. Alldeles för lite.![]()
Nja, har fortfarande mardrömmar om snökaoset där nere och är glad jag inte bodde i Gävle då när det begav sig.Du tog i för mycket, du skulle ha stannat halvvägs
Hos mig kom det 30 cm inatt
Gävleborgs läns kustland - de e grejer det![]()
Gävleborgskusten is da skit!Du tog i för mycket, du skulle ha stannat halvvägs
Hos mig kom det 30 cm inatt
Gävleborgs läns kustland - de e grejer det![]()
Usch då! Vart har det kommit så mycket snö?Insnöad!![]()
!!! Jag har precis varit ute och vadat fram i snö i hästhagen och ska snart ge mig ut och köra i eländet.... Det gick bra att komma hem igår - hoppas på samma nu på morgonen!