Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mysko. Hämtade ut mina Libre 3 sensorer. Märkte att ena hörnet satt lite löst. Kändes förbluffande lätt och när jag kollade var det ingenting i paketet! Måste ringa till abbott imorgon och kolla upp. Nåja, iaf har jag två sensorer plus den som sitter på nu, kvar så ingen panik.

Hämtade och lämnade paket på PostNord och köpte lite, ja, äpplen på extrapris :angel: men inga stora mängder kanske drygt ett kilo.

Klimatförändringarna har förändrat mycket. Eller i alla fall förutsättningarna för det liv vi brukat leva.

Grannen hugger skog. Timmerbilarna skulle i "vanliga" fall kört in längs skogsbilvägen och hämtat. Men det har fått dröja eftersom vägen inte är frusen utan bara ett enda kladd. Det är en av mina promenadväger man nu var det ingen njutning.

I december har jag njutit av promenader längs frusna lätt snötäckta åkerkanter. Nu är allt mest bara lera och kladd.
Kanske har vi upplevt den sista "riktiga" vintern våra trakter.
Inget irriterande utan bara ett sorgset funderande.
Jag vet inte. Här tycker jag att vintrarna är ungefär som de brukar vara. Det brukar inte bli vinter förrän efter jul, och i år har vi redan haft en omgång snö och kallt i november.

Vi har varit och veckohandlat.

Är lite trött, hade sprängande huvudvärk hela natten så sömnen blev därefter. Har också ont i handleden, som om jag stukat den trots att jag inte har något minne av att det skulle hänt O_o Avbokade träningen med skivstång i dag.

Jaja, bättre lär det bli och lite vila i soffan blir ett bra avslut på denna dagen :up:

Klart den fick följa med hem 😍
Nu behöver hon bara ett namn.
IMG_0243.webp

@Sel

Så jäkla ont i ryggen att jag går i bitar. Tagit några panadol och får se om det hjälper. Jag vet att jag hade några paraflex någonstans men har tappat bort dem. Har inte ont i ryggen när jag vaknar, och ofta inte när jag sitter stilla. Men så fort jag går någonstans, verkligen inga längre sträckor gör det rejält ont. Blech. Känns precis som muskelkramper, funderar på om det finns något receptfritt som är muskelavslappnande.

Någon som vet hur det fungerar med hotellbokning, kommer anlända runt åtta tiden på kvällen. Brukar det vara något problem?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund