Absolut, då ska jag kikaGör det! Den är inte tramsig på det viset men ändå absolut ingenting annat än en komedi. Jag vill fortfarande ofta hojta "toki, toki, toki, kakaaa!" åt alla fåglar.Ta en titt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut, då ska jag kikaGör det! Den är inte tramsig på det viset men ändå absolut ingenting annat än en komedi. Jag vill fortfarande ofta hojta "toki, toki, toki, kakaaa!" åt alla fåglar.Ta en titt.
Här omkring brukar det vara lugnt att leka på i alla fall de kommunala förskolor/skolor, med en lapp om att man ska stänga grindarna efter sig bara.. Annars brukar det vara hänglås.Lurad i natt och kunde inte somna om på ett tag.
Dvs blev väckt, gjorde ersättning och när jag skulle plocka upp henne så hade hon somnat om
Nu ska vi strax ut. Tänkte även besöka någon lekplats. Den närmaste är på förskolan. Borde man väl få låna en kortis deras minsta bebisgunga?
Efter denna upplevelse förstår jag varför en ska göra håll i potatisen när en gör bakad potatis! Skulle kolla om den var klar och då var det så mycket tryck i potatisen att det blev potatis i stor del av ugnen!Ugnen är städad efter en potatis exploderade i den![]()
Ja, det brukar vara tillåtet att leka på förskolans gård när det inte är öppet.Lurad i natt och kunde inte somna om på ett tag.
Dvs blev väckt, gjorde ersättning och när jag skulle plocka upp henne så hade hon somnat om
Nu ska vi strax ut. Tänkte även besöka någon lekplats. Den närmaste är på förskolan. Borde man väl få låna en kortis deras minsta bebisgunga?
AbsolutLurad i natt och kunde inte somna om på ett tag.
Här är det inte det, pga ungdomar som varit där och skräpat ner och förstörtJa, det brukar vara tillåtet att leka på förskolans gård när det inte är öppet.
Fy vad trist!Här är det inte det, pga ungdomar som varit där och skräpat ner och förstört