Vad gör vi? Del CCXXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderade på att ta upp balkongmöbeln i helgen, men det är precis under nollan här nu och verkar ha varit åtminstone ett par minusgrader inatt. Det kanske får vänta lite till 🤔

Lurad i natt och kunde inte somna om på ett tag.
Dvs blev väckt, gjorde ersättning och när jag skulle plocka upp henne så hade hon somnat om 🙃

Nu ska vi strax ut. Tänkte även besöka någon lekplats. Den närmaste är på förskolan. Borde man väl få låna en kortis deras minsta bebisgunga?

Dvs blev väckt, gjorde ersättning och när jag skulle plocka upp henne så hade hon somnat om 🙃

Nu ska vi strax ut. Tänkte även besöka någon lekplats. Den närmaste är på förskolan. Borde man väl få låna en kortis deras minsta bebisgunga?
Här omkring brukar det vara lugnt att leka på i alla fall de kommunala förskolor/skolor, med en lapp om att man ska stänga grindarna efter sig bara.. Annars brukar det vara hänglås.

Ja, det brukar vara tillåtet att leka på förskolans gård när det inte är öppet.

Äter frukost med altandörren öppen. Har fruktansvärd träningsvärk efter gårdagens ridlektion 😂 så idag ska jag ta saker i lugn takt plus gå en promenad och se om det kan mjuka upp.

Asså hård fåtölj (på jobbet) när det lixom känns som det domnar I halva ryggen (släppte direkt). Ingen bekväm möbel det direkt 😆.

Lite lördagsseg; ledig idag och semester imorgon fram till kvällen 😊.

Strålande solsken men kallt. Tänkt åka och handla knipplök och tomater, men ena affären hade slut och den andra får man bara köpa en ask. Inte direkt värt att åka(!) dit. Har lite tomater kvar så ingen panik, även om de är övermogna.

• Förvånad
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok