Sitter ute på balkongen och njuter av solen. Det är så himla skönt att ha sitt alldeles egna område ute. Även om balkongen är liten, så är den ända bara min. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade det inte varit enklare med Ultuna? Då kan du köra leden från Täby till E4:an och de är så väldigt bra på Ultuna.Uuhh... Fick hastigt och plötsligt en tid hos en veterinär imorgon bitti kl 09.
Skulle bli refererad till Albano men då de hade så långa väntetider så refererade min veterinär mig till Södra Djursjukhuset i Huddinge istället.
Jag bor dock i Täby och måste alltså köra igenom Stockholm i morgontrafiken....
Google maps sa att det skulle ta 30 minuter i normal trafik och jag undrar om 60 minuter räcker eller om jag behöver ta mera tid på mig![]()
Tar en timme dit hemifrånHade det inte varit enklare med Ultuna? Då kan du köra leden från Täby till E4:an och de är så väldigt bra på Ultuna.![]()
Men är det inte så det funkar inom humanvården?Ooookej... Ringde animed i Sundbyberg och det beror ju förstås på vad för exakt operation det gäller men de i receptionen gav ett ungefärligt pris som ligger på mer än hälften så billigt än min nuvarande veterinär!
Inget första besök heller, utan de sa att de bara behövde remissen från min veterinär först ... Det kändes lite skumt dock![]()
Inget första besök heller, utan de sa att de bara behövde remissen från min veterinär först ... Det kändes lite skumt dock![]()
Ingen aning?Men är det inte så det funkar inom humanvården?
Fick en remiss till Södra Djursjukhuset, men det handlade nog dock mera om att diskutera om det behövs en operation eller inte.Så fattar jag det som att det brukar funka, om en får remiss dit från en annan veterinär. Det är en annan femma om en inte har remiss, enligt min erfarenhet (ingen erfarenhet alls av den klinik som du nämner, dock).
Tänker att du ska kunna gå vart du vill med din remiss.Fick en remiss till Södra Djursjukhuset, men det handlade nog dock mera om att diskutera om det behövs en operation eller inte.
Men om de tycker att det behövs en operation så kan jag ju be om en remiss till Animed![]()
Brukar du få papperna som behövs? Min veterinär skickade papperna till det andra djursjukhuset direkt utan att jag sett demTänker att du ska kunna gå vart du vill med din remiss.
Ja deras lilla klinik innan de öppnade djursjukhuset. Jag tycker veterinärerna, de två som startat upp djursjukhuset är de bästa jag träffat och då har jag träffat en hel del veterinärer. Känns prisvärda och jobbar fear-free. Nicke går där för sin IBD och jag funderar nästan på att flytta Sune dit också men Sunes veterinär på Albano trivs jag med.Någon som testat Animed i Sundbyberg?