Vad gör vi? Del CCXXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambo hade pratat med en av hyresvärdens anställde och nämnt i förbigående att vi ska bygga en ramp till gödselplattan, som bara är till mina hästar. 2 dagar senare har de gjort en ca 5 meter bred av fyllnadsmaterial och vi slipper hålla på. Blir lite mer grus etc på sen. Gulligt! ❤️
IMG_4299.webp

Fortfarande lite seg efter migränen i förrgår 🙁
Har dock cyklat till andra sidan stan och handlat grejer för att sätta upp insynsskydd på balkongen. Sen över till Coop för att hämta paket.

Jag älskar min nya cykel! Växlar gör sån skillnad och det känns att det är annan kvalitet än min gamla oväxlade.

Skrämde slag på två killar på elspark som vimsade runt och tog upp all plats på en gata. Kunde tro att dom aldrig hört en ringklocka innan 🤣

Jag har fikat, dammsugit och rört ihop basen till kvargsnacks som nu ska frysas. (Vaniljkvarg, jordnötssmör och banan resp jordgubbar. Ska toppas med smält choklad senare. Gjorde dem i minimuffinsformar den här gången, förhoppningsvis smidigare än att doppa i choklad! De blir inte snyggast i stan pga lite för blött/för mycket för formarna men hoppas att det åtminstone blir hyfsat smidigt när det blir klart.) Nu vill lilla tösen ha mat!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund