Vad gör vi? Del CCXXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig trött i dag, och ser fram emot att sova tror jag. Hoppas på bra sömn, men är rädd att det inte blir det. Terapeut och jobb i morgon, brukar surra till det för mig i skallen. Borde kanske äta något så jag inte vaknar hungrig i natt.

Funderar på att se ett avsnitt av From.
Åh just ja, From har ju börjat igen! Tack för påminnelsen :up:

Känner mig trött i dag, och ser fram emot att sova tror jag. Hoppas på bra sömn, men är rädd att det inte blir det. Terapeut och jobb i morgon, brukar surra till det för mig i skallen. Borde kanske äta något så jag inte vaknar hungrig i natt.

Funderar på att se ett avsnitt av From.
Vad är From? Jag försökte komma på någon zombie eller dinosaurierelaterad akronym men lyckades inte. :D

Vad är From? Jag försökte komma på någon zombie eller dinosaurierelaterad akronym men lyckades inte. :D
Jadu, vad är det?

En serie där folk hamnar i en liten by där tiden stått stilla och de kommer inte ifrån den. På natten kommer det ut hemska varelser och dödar folk om man inte är skyddad av en viss pryl och inomhus. Kort förklarat. Otroligt spännande, otroligt otroligt spännande!

• Gilla
Reactions: Sel
Jadu, vad är det?

En serie där folk hamnar i en liten by där tiden stått stilla och de kommer inte ifrån den. På natten kommer det ut hemska varelser och dödar folk om man inte är skyddad av en viss pryl och inomhus. Kort förklarat. Otroligt spännande, otroligt otroligt spännande!
Jaha, den Heter alltså From? Jag trodde det var en förkortning typ LoTR. 😅

Jadu, vad är det?

Nu blev jag nyfiken. Egentligen är jag inte så intresserad av skräck, men får väl kolla lite.

• Gilla
Reactions: Sel
Jadu, vad är det?

Jag började kolla men fastnade aldrig för den. Tror inte jag orkade mer än max två avsnitt.

Tog bussen som tar nästan dubbelt så lång tid till kontoret (vill att linjen finns kvar pga tillgänglighet för äldre framförallt, så stöttar den när jag kan) och njuter av solen. Är väldigt glad över att manusförfattaren (?) på Ekot är tillbaka som använder allt utom fotbollsplaner för att beskriva omfattning, i morse var det gamla stan som fick vara måttenhet ^^

På jobb. Lite sur över att det var en massa minus imorses. Får se om mina nyplanterade penseer klarade sig :mad: De såg rätt ledsna ut nu på morgonen. Hallå det var ju för bövelen 7 plusgrader på morgonen i helgen :arghh:

Ja ja det r ju "bara" blommmor men ändå.

Rätt ok dag.Tog lite sovmorgon till klockan var 6 och myste med hundarna lite. Mamma är hundvakt idga och hon hämtar dem på förmiddagen så de får vara hos henne tills jag slutar. Gott för dem

Alltså ibland vill jag vara hund hemma hos mig själv. Inget ansvar bara lek, sova och mat-tider + en massa godis från släktingarna :D

På jobb. Lite sur över att det var en massa minus imorses. Får se om mina nyplanterade penseer klarade sig :mad: De såg rätt ledsna ut nu på morgonen. Hallå det var ju för bövelen 7 plusgrader på morgonen i helgen :arghh:

Ja ja det r ju "bara" blommmor men ändå.

Rätt ok dag.Tog lite sovmorgon till klockan var 6 och myste med hundarna lite. Mamma är hundvakt idga och hon hämtar dem på förmiddagen så de får vara hos henne tills jag slutar. Gott för dem

Alltså ibland vill jag vara hund hemma hos mig själv. Inget ansvar bara lek, sova och mat-tider + en massa godis från släktingarna :D
Crap, jag har också nyplanterade blommor ute :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn