Fick brev från psykiatrin i regionen jag ska flytta till, så ska bli kallad till dom inom tre månader. Känns bra att remissen psykologen skrev gick igenom iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska ni spela fotbollscup i år med?Ska göra mig klar att åka till Malmö. Har möte med idrottsföreningens styrelse och tänkte innan dess fixa lite med bokföringen.
I övrigt idag har jag fixat stallet, varit på biblioteket, gått PW, ätit lunch, duschat och förberett tvättmaskinen.
Det där inlägget fattade jag inte?Jag får spunk. Idag när jag skulle mikra något så ser jag att färgen inuti ugnen har flagnat eftersom det uppenbarligen var lite vätska kvar i ugnen efter att jag körde något för några dagar sedan. Så det blev bara att köpa en ny![]()
Går den inte att använda då?
Går den inte att använda då?
Det tänker jag att det gör om det bara är på utsidan @MJLee ? Då är det "bara" ett skönhetsfel som du kanske kan leva med?Går den inte att använda då?
Aha, jag känner att jag inte alls har koll!Kollade och det har flagnat på metallen inte utanpå, så vågar inte ta chansen att något i metall kommer i kontakt med mikron. Det kan gå utmärkt, det kan sluta med brand och explosion. Billigare att köpa en ny (hittade en för 529 inklusive frakt). Mikron är över tio år gammal så det var väl ändå dags att köpa en ny.
Aha, jag känner att jag inte alls har koll!Jag har aldrig sett en micro se ut sådär dock, hur har det blivit så?
Ska ni spela fotbollscup i år med?
Jag fattar drivet bakom vad de gör.Sitter och gottar mig åt Dumpens senaste publicering. Ja, jag fattar att de är väldigt problematiska på många sätt... men grottmänniskan i mig skrattar lika hånfullt varje gång någon av männen som ertappas med att grooma barn börjar yla om att hans liv blir förstört om de publicerar det han gjort. Buhuhu, stackars liten.
Tips. Låt ALLTID luckan stå på gläntJag är en idiot som inte tänkte på att kolla att det inte fanns vätska kvar efter att något kokat över när jag slängde in min tekopp för värmning under några dagar![]()
Tips. Låt ALLTID luckan stå på glänt.
Inte i vår. Den går bara igång när man trycker igen luckan och mikron startar. Så vi har alltid vår på glänt pga fuktproblem förut.Men då lyser lampan?
Min ser ut sådär med skulle aldrig byta för en sån sakJag är en idiot som inte tänkte på att kolla att det inte fanns vätska kvar efter att något kokat över när jag slängde in min tekopp för värmning under några dagar![]()
Jag tycker att många av deras publiceringar är välgjorda där det med all tydlighet framgår vad männens avsikter är.Jag fattar drivet bakom vad de gör.
Men att de dömer folk på förhand gör mig mörkrädd.
De har ju blivit dömda för det de gör.
Hämndlystnad är ingen bra demokratisk gärning. Vad hände med att vara oskyldig tills annat bevisats? Folkmobb kan jag inte stödja.