Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå till läraren omedelbart! Och grattisAlltså jag blir så ledsen. I skolan har jag satts i en grupp med en person som inte tar några initiativ men också klagar på allt jag gör. Jag skrev förslag på intervjufrågor till en intervju men inga dög. De synades i sömmarna ("så kan man inte säga", "det blir ju helt fel", "så där är precis vad vi inte ska göra" etc.), togs bort och sedan skrev han efter många om och men omskrivningar av det jag redan skrivitHan undersökte inte om han kände någon för en intervju. Jag fick tag i en person - tyvärr behövde jag göra den själv med personen (av olika anledningar) för att intervjun skulle kunna ske. Han hade absolut inget annat alternativ för intervjun där vi båda kunde vara med. Idag hade han lyssnat på inspelningen och jag fick tillbaka att det märktes att han hade behövt vara med för att den blev så undermålig. Så nu har jag suttit och gråtit halva min födelsedag för jag dessutom är så slut överlag
![]()
Grattis på födelsedagen och skit i skitnissens som håller på så!Alltså jag blir så ledsen. I skolan har jag satts i en grupp med en person som inte tar några initiativ men också klagar på allt jag gör. Jag skrev förslag på intervjufrågor till en intervju men inga dög. De synades i sömmarna ("så kan man inte säga", "det blir ju helt fel", "så där är precis vad vi inte ska göra" etc.), togs bort och sedan skrev han efter många om och men omskrivningar av det jag redan skrivitHan undersökte inte om han kände någon för en intervju. Jag fick tag i en person - tyvärr behövde jag göra den själv med personen (av olika anledningar) för att intervjun skulle kunna ske. Han hade absolut inget annat alternativ för intervjun där vi båda kunde vara med. Idag hade han lyssnat på inspelningen och jag fick tillbaka att det märktes att han hade behövt vara med för att den blev så undermålig. Så nu har jag suttit och gråtit halva min födelsedag för jag dessutom är så slut överlag
![]()
Men så himla tråkigt studie"kamrat". Riktigt dålig stil!Alltså jag blir så ledsen. I skolan har jag satts i en grupp med en person som inte tar några initiativ men också klagar på allt jag gör. Jag skrev förslag på intervjufrågor till en intervju men inga dög. De synades i sömmarna ("så kan man inte säga", "det blir ju helt fel", "så där är precis vad vi inte ska göra" etc.), togs bort och sedan skrev han efter många om och men omskrivningar av det jag redan skrivitHan undersökte inte om han kände någon för en intervju. Jag fick tag i en person - tyvärr behövde jag göra den själv med personen (av olika anledningar) för att intervjun skulle kunna ske. Han hade absolut inget annat alternativ för intervjun där vi båda kunde vara med. Idag hade han lyssnat på inspelningen och jag fick tillbaka att det märktes att han hade behövt vara med för att den blev så undermålig. Så nu har jag suttit och gråtit halva min födelsedag för jag dessutom är så slut överlag
![]()
Men fy vilket ruttet sätt!Alltså jag blir så ledsen. I skolan har jag satts i en grupp med en person som inte tar några initiativ men också klagar på allt jag gör. Jag skrev förslag på intervjufrågor till en intervju men inga dög. De synades i sömmarna ("så kan man inte säga", "det blir ju helt fel", "så där är precis vad vi inte ska göra" etc.), togs bort och sedan skrev han efter många om och men omskrivningar av det jag redan skrivitHan undersökte inte om han kände någon för en intervju. Jag fick tag i en person - tyvärr behövde jag göra den själv med personen (av olika anledningar) för att intervjun skulle kunna ske. Han hade absolut inget annat alternativ för intervjun där vi båda kunde vara med. Idag hade han lyssnat på inspelningen och jag fick tillbaka att det märktes att han hade behövt vara med för att den blev så undermålig. Så nu har jag suttit och gråtit halva min födelsedag för jag dessutom är så slut överlag
![]()
Alltså jag blir så ledsen. I skolan har jag satts i en grupp med en person som inte tar några initiativ men också klagar på allt jag gör. Jag skrev förslag på intervjufrågor till en intervju men inga dög. De synades i sömmarna ("så kan man inte säga", "det blir ju helt fel", "så där är precis vad vi inte ska göra" etc.), togs bort och sedan skrev han efter många om och men omskrivningar av det jag redan skrivitHan undersökte inte om han kände någon för en intervju. Jag fick tag i en person - tyvärr behövde jag göra den själv med personen (av olika anledningar) för att intervjun skulle kunna ske. Han hade absolut inget annat alternativ för intervjun där vi båda kunde vara med. Idag hade han lyssnat på inspelningen och jag fick tillbaka att det märktes att han hade behövt vara med för att den blev så undermålig. Så nu har jag suttit och gråtit halva min födelsedag för jag dessutom är så slut överlag
![]()
Usch, stackars dig som blivit ihopparad med en sådan idiot, han låter som en riktigt lat översittare! Hoppas att du så småningom kan landa i att det inte är du som är problemet i den här ekvationen. Och grattis på födelsedagenAlltså jag blir så ledsen. I skolan har jag satts i en grupp med en person som inte tar några initiativ men också klagar på allt jag gör. Jag skrev förslag på intervjufrågor till en intervju men inga dög. De synades i sömmarna ("så kan man inte säga", "det blir ju helt fel", "så där är precis vad vi inte ska göra" etc.), togs bort och sedan skrev han efter många om och men omskrivningar av det jag redan skrivitHan undersökte inte om han kände någon för en intervju. Jag fick tag i en person - tyvärr behövde jag göra den själv med personen (av olika anledningar) för att intervjun skulle kunna ske. Han hade absolut inget annat alternativ för intervjun där vi båda kunde vara med. Idag hade han lyssnat på inspelningen och jag fick tillbaka att det märktes att han hade behövt vara med för att den blev så undermålig. Så nu har jag suttit och gråtit halva min födelsedag för jag dessutom är så slut överlag
![]()
Alltså jag blir så ledsen. I skolan har jag satts i en grupp med en person som inte tar några initiativ men också klagar på allt jag gör. Jag skrev förslag på intervjufrågor till en intervju men inga dög. De synades i sömmarna ("så kan man inte säga", "det blir ju helt fel", "så där är precis vad vi inte ska göra" etc.), togs bort och sedan skrev han efter många om och men omskrivningar av det jag redan skrivitHan undersökte inte om han kände någon för en intervju. Jag fick tag i en person - tyvärr behövde jag göra den själv med personen (av olika anledningar) för att intervjun skulle kunna ske. Han hade absolut inget annat alternativ för intervjun där vi båda kunde vara med. Idag hade han lyssnat på inspelningen och jag fick tillbaka att det märktes att han hade behövt vara med för att den blev så undermålig. Så nu har jag suttit och gråtit halva min födelsedag för jag dessutom är så slut överlag
![]()
![]()
Men om allt är så dåligt får man engagera sig själv. Idiot till klassis.Alltså jag blir så ledsen. I skolan har jag satts i en grupp med en person som inte tar några initiativ men också klagar på allt jag gör. Jag skrev förslag på intervjufrågor till en intervju men inga dög. De synades i sömmarna ("så kan man inte säga", "det blir ju helt fel", "så där är precis vad vi inte ska göra" etc.), togs bort och sedan skrev han efter många om och men omskrivningar av det jag redan skrivitHan undersökte inte om han kände någon för en intervju. Jag fick tag i en person - tyvärr behövde jag göra den själv med personen (av olika anledningar) för att intervjun skulle kunna ske. Han hade absolut inget annat alternativ för intervjun där vi båda kunde vara med. Idag hade han lyssnat på inspelningen och jag fick tillbaka att det märktes att han hade behövt vara med för att den blev så undermålig. Så nu har jag suttit och gråtit halva min födelsedag för jag dessutom är så slut överlag
![]()
Hemma-VM i Falun tex! Eller Världscupfinaler på GHS 2027?Ja, såklart! Men det är ju ändå inte OS![]()
Dom sistnämnda blir ju svåra att se.Hemma-VM i Falun tex! Eller Världscupfinaler på GHS 2027?
Beklagar att du behöver jobba med en idiot.Alltså jag blir så ledsen. I skolan har jag satts i en grupp med en person som inte tar några initiativ men också klagar på allt jag gör. Jag skrev förslag på intervjufrågor till en intervju men inga dög. De synades i sömmarna ("så kan man inte säga", "det blir ju helt fel", "så där är precis vad vi inte ska göra" etc.), togs bort och sedan skrev han efter många om och men omskrivningar av det jag redan skrivitHan undersökte inte om han kände någon för en intervju. Jag fick tag i en person - tyvärr behövde jag göra den själv med personen (av olika anledningar) för att intervjun skulle kunna ske. Han hade absolut inget annat alternativ för intervjun där vi båda kunde vara med. Idag hade han lyssnat på inspelningen och jag fick tillbaka att det märktes att han hade behövt vara med för att den blev så undermålig. Så nu har jag suttit och gråtit halva min födelsedag för jag dessutom är så slut överlag
![]()
Hemma-VM i Falun tex! Eller Världscupfinaler på GHS 2027?