Kul! Du får berätta sen.
Här har vi fyra pizzerior trots att orten är liten och alla fyra är bra.
Pizzan var väldigt bra så där kommer vi köpa fler ggr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul! Du får berätta sen.
Här har vi fyra pizzerior trots att orten är liten och alla fyra är bra.
Fast tillståndet i skolan kan inte bara skyllas på samhället.Håller helt med... tyvärr.
Absolut, så är det säkert. Men att klimatet i samhället har förändrats överlag tycker jag verkligen.Fast tillståndet i skolan kan inte bara skyllas på samhället.
Skolan styrs av läroplaner. Men kommunen och chefstjänstepersonerna bestämmer massor.
Min lilla kommun har infört tvålärarsystem i låg och mellanstadiet
Mycket går att göra med dialog mellan skola och fack t.ex. Informera!
Jag tycker det låter som skyddsstopp är lämpligt i exemplen i tråden?
Grattis!Grått och regnigt ute så la mig i badet. Ett glas rött och spåna på vad man ska välja för gott när det vankas restaurangbesök ikväll. Tyvärr firar min kropp 44 årsdagen med en oerhört smärtsam blåsa på tungan men jag ska fanken ha min goda mat ändå![]()
Grått och regnigt ute så la mig i badet. Ett glas rött och spåna på vad man ska välja för gott när det vankas restaurangbesök ikväll. Tyvärr firar min kropp 44 årsdagen med en oerhört smärtsam blåsa på tungan men jag ska fanken ha min goda mat ändå![]()
Grått och regnigt ute så la mig i badet. Ett glas rött och spåna på vad man ska välja för gott när det vankas restaurangbesök ikväll. Tyvärr firar min kropp 44 årsdagen med en oerhört smärtsam blåsa på tungan men jag ska fanken ha min goda mat ändå![]()
Grattis på din dag, hoppas blåsan inte förstör middagen för dig.Grått och regnigt ute så la mig i badet. Ett glas rött och spåna på vad man ska välja för gott när det vankas restaurangbesök ikväll. Tyvärr firar min kropp 44 årsdagen med en oerhört smärtsam blåsa på tungan men jag ska fanken ha min goda mat ändå![]()
Grattis på din dag!Grått och regnigt ute så la mig i badet. Ett glas rött och spåna på vad man ska välja för gott när det vankas restaurangbesök ikväll. Tyvärr firar min kropp 44 årsdagen med en oerhört smärtsam blåsa på tungan men jag ska fanken ha min goda mat ändå![]()
Vad är det där i mitten som ser ut som.. ja, fast en grön sådan? Den bredvid såsen? Middagen ser god ut!Go lunch hos päronen. Skönt att äta utan att vara rädd för myror på bordet.
Kollar sprint och trav på tv.
Visa bifogad fil 181878
När man skär i den ser den ännu mer ut som..ja.Vad är det där i mitten som ser ut som.. ja, fast en grön sådan? Den bredvid såsen? Middagen ser god ut!