Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick just sms av en knarklangare. Ingen aning om hur hen fått mitt nummer, jag köper aldrig narkotika liksom. 😅

Screenshot_20260224_111925_Messages.webp

Vore dock spännande att få reda på vad "snabba skor" är. 😅

Alltid är det något....Har några dagar haft en jobbig spänningshuvudvärk på en punkt på höger sida. Idag mer eller mindre släppt, underbart!! Men. Igårkväll plötsligt och försvann igen direkt, kändes det som det brände till i huden nedanför halsen på höger sida...Blir ju direkt nojig om jag ska få bältros ju 🤯.

Aja aaaaandas. Äter lunch efter fitnesspass och grejat hemma. Snart dags till stallet, solen kom precis fram med 😍

Fick just sms av en knarklangare. Ingen aning om hur hen fått mitt nummer, jag köper aldrig narkotika liksom. 😅

Visa bifogad fil 181697

Vore dock spännande att få reda på vad "snabba skor" är. 😅
Snabba skor har jag hört min syster prata om, när hon nämt sin fd när han tagit något eller pratat om något. minns inte vad det var men jag frågade vad det var och frågade om de verkligen pratar om snabba skor på det viset och det gör de. Jag frågade henne om de inte känner sig dumma i skallen av att sitta och prata om snabba skor sådär, det låter ju löjligt, jag hade garvat bara av att säga det, men hon sa att för dem är det helt normalt och det finns värre saker. Jisses alltså, jag kan aldrig bli narkoman känner jag! :D

Sitter på jobbet men luften gick nyss ur mig.
För typ 6e gången sedan årsskiftet fick vi nu mail från de som kommer och hämtar våra sopor att det slängts fel i soprummet igen.
Hur ska man få folk att slänga rätt? Det står alltså med stoooora bokstäver vad som ska slängas i varje kärl på både svenska och engelska. Under själva "rubriken" står exempel på vad som ska slängas i kärlet. Vi har till och med kompletterat med bilder.

man undrar ju verkligen var mänskligheten är på väg i bland :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII