Snöat massor här
Käkat god mat för att fira sportlovet
Nu ska jag sova
Käkat god mat för att fira sportlovet
Nu ska jag sova
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad underbart att ha så varmt att stallet stått vidöppet hela dagen.
Har mockat i tinande hage medans hästarna stod och sov som stenar i skogen. De brukar alltid komma och tvångsumgås då. Men icke! De stod där och snarkade.
Nu väntar jag på jättegod mat och Drive to survive på Netflix. Som vi längtat!![]()
Men alltså, hur f*n har det blivit så här???Välkommen till vardagen i dagens skola.
Men ja. Skillnaden från då jag gick i högstadiet - mot hur det ser ut idag är faktiskt skrämmande.
Sen ska man ju komma ihåg att majoriteten av eleverna är superfina!![]()
Det kan man oroligt fråga sig.. jag vet inte. Jag tycker att det avspeglas på samhället generellt också, en ökat brist på respekt, hänsyn, empati. Folk ser sig bara ha rättigheter - inga skyldigheter, osv.Men alltså, hur f*n har det blivit så här???
Ätit jättegod grönsakslasagne med chili, ricottaost och lagrad ost. Nu är vi mätta och nöjda.![]()
God morgon dagen efter! Ja men det gick ju bra! Klev in på puben, hälsade på några vänner medan sambon gick till baren och köpte oss en öl och vin.Klockan är 19.00 och det är Fredag! Ska ringa en taxi snart och åka till puben med sambon och fira lite!
Har fått inbjudan till Citizenship ceremony äntligen! Om 3 veckor blir det av!
Ansökte om medborgarskap vid den här tiden förra året, så lång väntan!
Men snart är det över!
Såg senaste avsnittet i nattJag ska titta på The Pitt till middagen, jag har längtat efter det hela veckan![]()
Men så himla roligt! Grattis!God morgon dagen efter! Ja men det gick ju bra! Klev in på puben, hälsade på några vänner medan sambon gick till baren och köpte oss en öl och vin.
Hann inte längre fö sedan var det "medlemsdragning". En dator genererar fram ett nummer av alla medlemmar på puben, ca 1000 st.
Är en medlem där och inom 2 minuter scannar sitt medlemskort så vinner den en pot cash. Som startar från 500 aus dollar och går upp 100 dollar varje vecka om ingen vinner/medlemmen har inte vart på plats.
Bang! Mitt nummer!!
AU$ 1400 rikare 5 minuter efter att ha klivit ur taxin!! Motsvarande typ 9000 sek!
5 minuter senare ankomst och jag hade missat det!
Håller helt med... tyvärr.Det kan man oroligt fråga sig.. jag vet inte. Jag tycker att det avspeglas på samhället generellt också, en ökat brist på respekt, hänsyn, empati. Folk ser sig bara ha rättigheter - inga skyldigheter, osv.
Supertråkig och tragisk utveckling![]()
Var det inte du eller någon i din familj som vann någon större summa i något annat sammanhang ganska nyligen? I så fall tror jag att vi måste bli vänner du och jag.God morgon dagen efter! Ja men det gick ju bra! Klev in på puben, hälsade på några vänner medan sambon gick till baren och köpte oss en öl och vin.
Hann inte längre fö sedan var det "medlemsdragning". En dator genererar fram ett nummer av alla medlemmar på puben, ca 1000 st.
Är en medlem där och inom 2 minuter scannar sitt medlemskort så vinner den en pot cash. Som startar från 500 aus dollar och går upp 100 dollar varje vecka om ingen vinner/medlemmen har inte vart på plats.
Bang! Mitt nummer!!
AU$ 1400 rikare 5 minuter efter att ha klivit ur taxin!! Motsvarande typ 9000 sek!
5 minuter senare ankomst och jag hade missat det!