Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slappna inte av för mycket bara. Mvh gav chefen alldeles för många chanser i 4 år eftersom han var så otroligt bra på att släta över skit han gjorde och jag är för snäll :heart
Därav jag tänker att jag ska nyttja ombudet genom att få tekniker som jag kan använda samt få lite mera kött på benen om vad som gäller.

Jag brukar inte ha så stora problem med att ta konflikter, det är bara det att när jag når en viss gräns så kan känslorna svämma över 😅

Har suttit och räknat lite på bl.a. deklarationen. Vet inte om det var p.g.a. det som jag fick migränkänning. Har tagit sumatriptan nu och ska äta lunch, hoppas den går över snart.

Handlat äpplen och tomater på extrapris. Slängt in en tvätt och har min pappas labbe på besök. Megara, som vanligen gillar henne, var måttligt imponerade och sover inrullad i mitt duntäcke. Misty har parkerat sig på hallmattan och jag sitter framför datorn. Irriterande nog är ena maskinen trasig så jag får boka tid nästa vecka igen för att tvätta färdigt.

Jag har mycket jag borde göra men luften gick ur mig fullständigt 🫠 Låter det nog vara så tills nästa möte drar igång. Kanske t.o.m sätter mig i solen och bara andas en stund!

Precis testat Taco Bell. Maken till medioker snabbmat har jag nog aldrig smakat. Men bättre än Five Guys som var både dyrt och äckligt. Mediokert och billigt blir ju så klart snäppet bättre :p

Det var rätt osigt där inne så nu luktar jag snabbmat... måste nog duscha sen när jag kommer hem :cautious:

Precis testat Taco Bell. Maken till medioker snabbmat har jag nog aldrig smakat. Men bättre än Five Guys som var både dyrt och äckligt. Mediokert och billigt blir ju så klart snäppet bättre :p

Det var rätt osigt där inne så nu luktar jag snabbmat... måste nog duscha sen när jag kommer hem :cautious:
Åh, jag brukade ÄLSKA Taco Bell! Men det var i USA och för många år sedan..

Alltså det tog typ 2 veckors arbetstid (känns det som) men nu har jag... en tom mailkorg!? :nailbiting:
Det känns märkligt skönt. Ligger bara 4 mail där och skvalpar som jag behöver agera på och sen svara på.
Det finns till och med mappar och regler som gör att mail hamnar i olika mappar.

Känner mig... konstig :D
O_o 4??

Jag har 6 139 mail i min inkorg. Visserligen inte 6 139 mail som behöver åtgärd. Men ändå... Starkt jobbat!

Springer upp och ner och lägger in tvättar och hänger upp saker på tork. Gud vad jag avskyr att tvätta. Särskilt med bara en maskin.

Dagen blev som förväntat - AWESOME! Mina nior alltså! ❤️😍🙌🏻

Har också hunnit med några kilometers promenad och sitter nu på verandan i solen och äter kvarg med frukt. :d

Blir mer promenad i solen snart, och träning om ett par timmar. ☀️😁

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn