Oh, jag ska nog få ett paket med mediciner i dag, det hade jag glömt! Undrar när det var....Väntar på paket med hemleverans. Tiden har ändrats från 12-16 till innan dagens slut
Gissar att jag inte kommer kunna gå ut i det fina vädret idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, jag ska nog få ett paket med mediciner i dag, det hade jag glömt! Undrar när det var....Väntar på paket med hemleverans. Tiden har ändrats från 12-16 till innan dagens slut
Jag hade strax över 70 000 när jag började. Hade inte slängt ett enda sedan 2015.4??
Jag har 6 139 mail i min inkorg. Visserligen inte 6 139 mail som behöver åtgärd. Men ändå... Starkt jobbat!
Den har jag, älskar den!
Förbannade UPSVäntar på paket med hemleverans. Tiden har ändrats från 12-16 till innan dagens slut
Jag har 9033 olästa mail i min inkorg och i en mapp har jag 61895 olästa mail...4??
Jag har 6 139 mail i min inkorg. Visserligen inte 6 139 mail som behöver åtgärd. Men ändå... Starkt jobbat!
Men nej!!Blev rammade av en lastbil. Backspegeln borta och repor på passagerarsidan. Inga personskador tack och lov.
Slänga? Vad är det?Jag hade strax över 70 000 när jag började. Hade inte slängt ett enda sedan 2015.![]()
Så himla otäckt!Blev rammade av en lastbil. Backspegeln borta och repor på passagerarsidan. Inga personskador tack och lov.
Så himla otäckt!
Skönt att ni klarade er från skador på er själva iaf, men kan tänka mig att man blir rejält skärrad.
Shit vad läskigt! Kram på erJa väldigt otäckt. Men skönt att det gick bra. Höger backspegel helt borta. Kör inte bil själv så blev skärrad när lastbilen gick in på pasaagerarsidan.