Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
20260320_183006.webp
Första raden som vanligt

Varit så vansinnigt slut in i själen idag. Varit för mkt på flera plan ett tag. Så där så man liksom inte har ngt kvar knappt. Så blev min hund magsjuk och är hängig. Normalt är det ju så klart jobbigt för man tycker synd om hunden. Men inte så man bryter ihop. Idag blev det nästan overload. Sista droppen liksom.
Nu är hon iaf lite bättre och har ätit lite ris och fisk.
Hon är så mjuk och lite vek. Så när hon mår dåligt och ser på en med de där stora och då sorgsna säl-bebis-ögonen går man ju sönder! ❤️💔
Lägger hon sig frivilligt nära lillasyster är hon TRÖTT eller hängig. ❤️
IMG_3717.webp

Äntligen har illamåendet släppt! Känns ju inte en dag för tidigt. Funderar på om jag ska hyra Rusch Hour 3 eller se Snuten i Hollywood 1. Jag ser nuförtiden rätt säkra filmer så jag slipper allt för obehagligheter. Men kan inte bestämma mig riktigt.

Eller gå och lägga mig? Då gissar jag att jag vaknar inom 2 timmar och inte kan sova mer alls.

Får vi något bakslag med snö nu när pållan fick sommarskor igår tro?!? 😄.

Mest tagit det luuuugnt idag och njutit av det härliga vårvädret i stallet I lugn och ro när pållan fick helvila i hagen 🥰. Helgnaglar på och middag, liten plockbricka till Farmen, veckans avsnitt av Terese I kassan och lite Uti bögda- fredagsmys och avkoppling i soffan med älsklingen och katterna 🥰.

• Gilla
Reactions: Sel
Landat i soffan efter lång dag. Vi har kommit en bit på väg men det är så vansinnigt mycket kvar. Jag får lite panik när jag ser röran. Även om vi skänker det så är det fruktansvärt mycket porslin och annat som måste packas ner innan Myrorna kan hämta det.

Jag vill bara slänga allt i plastsäckar och köra till tippen. Iaf har jag tömt två bokhyllor. Två kvar men alla släktings böcker är inbundna och väger ett ton. Så man måste packa dem i mindre lådor för vidare transport till ÅVC

Får vi något bakslag med snö nu när pållan fick sommarskor igår tro?!? 😄.

Mest tagit det luuuugnt idag och njutit av det härliga vårvädret i stallet I lugn och ro när pållan fick helvila i hagen 🥰. Helgnaglar på och middag, liten plockbricka till Farmen, veckans avsnitt av Terese I kassan och lite Uti bögda- fredagsmys och avkoppling i soffan med älsklingen och katterna 🥰.
Näääää, för jag har sommardäck på bilen

Gick upp 6.20 för att förbereda inför nästa helg, och sitter nu och väntar på att magen ska tycka att det är ok med frukost.

Blir visserligen ändå för sent sedan, men man får väl försöka att förbereda sig så gott man kan inför det som komma skall...😩 Får se om jag lyckas med att komma ner till 5.20 under veckan som kommer utan att det blir kaos i kroppen.

Lagt mig igen efter dagens morgonkiss med hundarna när jag gick bort till tvättstugan och hämtade överkastet. Hundarna och katterna har fått mat, jag tar min frukost senare innan vi åker till stallet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund