Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har lyckats skriva lite på manuset nu på morgonen. Hade fastnat för jag kände kanske att jag inte riktigt visste hur fortsättningen skulle vara. Men det går ju alltid att ändra i efterhand om man behöver lägga till, dra ifrån, osv. Värre var det när man skrev för hand eller på skrivmaskin :nailbiting: !

Har slängt en tvätt i maskinen och ska baka lite biskiver snart. Det var länge sedan jag bakade biskiver så jag är lite "nervös" över hur det ska gå. Speciellt som det inte är jag som ska ha dem. Men det brukar bli bra... :)

Känner mig så himla trasig just nu. Svajigt i flera relationer, sonens skola krånglar, min arbetssituation är inte superhälsosam, ont i kroppen, konstant stress över saker jag inte hinner med.. Känner mig halvsjuk dessutom, oklart om jag faktiskt ska bli sjuk eller om det bara är stress.. 😔

Ska städa lite och gå på en promenad i regnet och se om det kan lätta sinnet lite.. 😣

Idag bör jag rykta hästar i hagen, fixa stallet som vanligt, kanske byta vatten? Motionera djuren.
Måste betala höbonden, plugga, hitta tid till grupparbete (som ska träffas idag), köra till affären, fixa lite saker inför jobbet imorgon.
Fixa matlådor. Äta.
Motion check
Plugga check
Hitta tid check
Matlådor check
Fixa inför jobbet check

Snart mot stallet!

Fyllt en halv låda med julgrejer som ska ned i förrådet, gått igenom en flyttlåda där 50% ska kastas och har precis tagit en lunchpaus. Hur mycket grejer kan en människa samla på sig?! Gillar min nya inställning: hade jag packat ned det i en flytt får det stanna, annars KASTA!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39