Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Voffan har fått i sig något så hon är risig i magen, sket fortfarande lite löst efter ris och kyckling i några dagar så de fick tidigare idag.Varit ute på nattkissen, ligger i sängen och surfar och hundarna ligger och surar för de inte fått någon mat.
Varje gång du skriver så så har jag redan legat i sängen i minst en timme...Funderar på en tidig sänggång
Ja, det låter ju inte bra. Men det måste ju vara många som missar ett mejl skickat under helgen? Jag hade säkerligen sett det, men det är ju många (smart) som stänger av all jobbkommunikation när de är lediga...Måndag.
Fick mail i går om att all personal ska samlas nu på morgonen för information. Inget som är vanligt så det finns en klump i magen.
Har joggat och ska äta frukost. Ser fram emot kaffet.
Men intressant ändå. Jag har minsann aldrig fått vara arg romersk soldat till häst på mitt jobb. LIte avundsjuk är jag allt.Den här veckan ska jag vara arg romersk soldat till häst på jobbet. Förutom torsdag då jag har begravning. Tvära kast här.
Ja fast en sån här grej sprider sig så inga problem.Ja, det låter ju inte bra. Men det måste ju vara många som missar ett mejl skickat under helgen? Jag hade säkerligen sett det, men det är ju många (smart) som stänger av all jobbkommunikation när de är lediga...