Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter macka och oroar mig för saker. Jag är inte en oroande person så jag kan ju sluta med det, tycker jag, men det är lite svårt. Tittar egentligen på en film också. Inte redo för jobb i morgon känner jag. Bara att bita ihop och köra på.

Störtade i sängen direkt jag kom hem efter jobbkväll, skönt att krypa ner i den ☺️. Också skönt att fingret inte gör lika ont längre - fick ut lite var från under nageln, inte konstigt det bultade och gjorde sååååå ont utan smärtlindring i fredags kväll...!

Min lilla hund var så söt. Hon låg och drömde och småpep bredvid mig i soffan. Vi skulle gå och lägga oss. Så jag klappade på henne. Trodde hon vaknade iom klappade länge och med rejält tryck. Hon slutade pipa. Insåg sen att hon fortfarande sov. Klappade igen länge utan respons. Sa hennes namn ganska högt typ 5 ggr och fick lite ruska på henne innan hon vaknade. Jobbigt att vara social och kela med besökare tydligt. 😂❤️

Den här veckan ska jag vara arg romersk soldat till häst på jobbet. Förutom torsdag då jag har begravning. Tvära kast här.

Bifogade filer

• 20240315_083129.webp
    20240315_083129.webp
    214,2 KB · Visningar: 91
Gick och lade mig tidigt (runt kl 20) igår. Tittade på serie och gosade med katten. Vaknade några gånger inatt men lyckades somna om. Nu är jag på väg till jobbet och solen skiner, känner mig utvilad. Så himla skönt!

Jag har börjat bli sugen på affogato (glass - ska egentligen vara gelato - som en häller en espresso över). Det ska jag nog göra när det börjar bli varmare, känns som en trevlig fika i solen på balkongen! :d

Måndag.
Fick mail i går om att all personal ska samlas nu på morgonen för information. Inget som är vanligt så det finns en klump i magen.
Har joggat och ska äta frukost. Ser fram emot kaffet.
Ja, det låter ju inte bra. Men det måste ju vara många som missar ett mejl skickat under helgen? Jag hade säkerligen sett det, men det är ju många (smart) som stänger av all jobbkommunikation när de är lediga...

• Gilla
Reactions: Sel
Ja, det låter ju inte bra. Men det måste ju vara många som missar ett mejl skickat under helgen? Jag hade säkerligen sett det, men det är ju många (smart) som stänger av all jobbkommunikation när de är lediga...
Ja fast en sån här grej sprider sig så inga problem.
Var inget positivt men ingen har dött.

På jobb och försöker ta tag i dagen. Var som en levande zombie imorses men hey nån gång vaknar man ju till. :)

På ganska glatt humör även om man är superseg. Måndag med grått väder och lite frost imorses. Måndag i sitt esse

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund