Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har skrivit lite grann idag också :) ! Ibland lossnar det en stund. Sedan fastnar jag i något och det kanske inte händer något på dagar eller veckor. Men - plopp - så åker proppen ur och sedan är jag igång igen :) ! Att det ibland tar dagar eller veckor innan jag skriver igen är okej. Många säger att man ska vara disciplinerad och skriva en stund varje dag no matter what. Men för min del är det inte det som funkar bäst. Om det jag skriver ska bli bra så måste jag KÄNNA för det jag skriver :) !

Är djupt besviken på en person i min närhet som jag verkligen trodde att skulle agera på ett bättre sätt när ett problem uppstod... Tror att det är tur att vi inte kommer ses på ett litet tag, för annars hade jag nog sagt något jag fått ångra i efterhand.

Men men. Jag har mysiga hundar, en kopp te, ett youtubeklipp jag gärna vill titta på och har dessutom pratat i telefon hela kvällen. Först med en nära vän, sedan med mannen jag nu träffar. Båda helt fantastiska personer som alltid får mig att må bättre :heart:

Satt just och störde mig över hur Frustrerat supersugen jag är på något sött just nu och tänkte nästan sura över det - bara för att komma ihåg att jag har Solero BonBons i frysen! :love: Ska ta fram dem nu så om typ fem-tio minuter har jag världens bästa snacks!

Senast ändrad:
Dags för ännu en dag på jobbet med pusslande av maskiner. Vi har bussen på verkstad, en traktor på verkstad och en utlånad. Kvar är två traktorer och så kna vi ibland låna två olika bilar, men bara tvåsitsiga. Det blir många fordon som får åka när alla ska till samma ställe. Och ja just det, min traktor skulle tydligen haft service för 55 körtimmar sen 🙈

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Valvaka!