Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens utbildning gick bra och lunchen var lika god som förväntat :d
Efter jobbet har jag gått en PW, tagit fram bacon från frysen, kollat på Paradise hotel och gjort dip till kvällens chips.

1000037048.webp

Lyckades visst vänta lite för länge med att fylla på med mat så blodsockret hann nog sjunka lite onödigt mellan lunch och middag 🙃.
Coachen peppade mig och tyckte jag kämpat på bra idag så tyckte att jag förtjänar en kväll I soffan när solen går ner 😁 men nix, jobbkväll väntade ju ☺️😊.

Ätit en bit ost till middag. Var sen med köttet men nu ligger det i stekgrytan i ugnen och puttrar förhoppningsvis på även om det blir för sent att äta av det ikväll. Hittills är det bara katterna och hundarna som fått äta av det. Putsade av lite bitar åt dem som tacksamt togs emot. Skrutt tog mer än tacksamt emot, han krävde alla bitarna åt sig själv så Wilma har fått lite ost med mig istället.

Precis kommit hem från affären.... och de ger nu bort alla morsdagsbuketter gratis! Alltså någonstans mellan hundra och hundrafemtio buketter. Jättefina! Jag vill nästan gråta. Tog själv hem fyra - två sådana där jätteydyra med rosor, krysantemum och liljor och grejer och två med vackra blandade tulpaner.
Jag blir så himla ledsen över att alla andra kommer att kastas bort. :(

På lägenhetshotellet. Gud vad vi slitit jag och min syster. Två vindsföråd a 9 och 11 kvadrat. Båda helt fullproppade. Plus att ställa ut allting auktionsverket ska kolla på. Plus rensat ut mer köksskåp med slänga och ta till vilket välgörenhet ställe vi än bestämmer oss för. Innan vi är klara kommer det bli 65 kubik av lite möbler och fruktansvärda mängder skräp. Och mitt i skräpet hittade vi ett guldarmband. Så vi kan inte bara hiva.

Men än så länge är alla göteborgare otroligt trevliga och kan på mycket kort varsel. Som ringa halv sex och beställa bortforsling imorgon klockan tolv :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund