Packat grejer hela dagen, strax ska vi åka och byta däck på bilen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag jobbade på kyrkogården så tog vi vissna blommor närata gång vi var runt på skötselrunda vid den graven just. Det var inte tvunget att tas bort i samma stund som de börjar sloka. Här finns dessutom vaser att sätta blommorna i.Men då ligger de ju bara där och måste kastas typ nästa dag ändå? Gör personalen det? Jag tycker tanken är fin men hade nog inte vågat göra det ändå.
Eventuellt i en minneslund.
Vi har väldigt måga minnesbänkar här i byn (jag tror alla bänkar i parkerna och längsmed promenaden är donerade) och där binder folk upp blombuketter med jämna mellanrum, men återigen måste ju någon ta reda på dem när de vissnat.
Det måste vara något fel på denna veckan för jag har oxå haft fredag idag.Just det, det är inte fredag idag. Var helt inställd på det. Har varit dagvill hela veckan.
Men nu har jag helg i alla fall! Gött gött.
Mamma har haft tisdag hela dagen.Det måste vara något fel på denna veckan för jag har oxå haft fredag idag.
Söndag? Hade inte du fredag i gårJag har söndag, för att ytterligare göra er förvirrade![]()