Kommit hem från en handlingsrunda. Inser att detta kommer bli en dyr månad matmässigt, kunde inte ta med mig några av mina kyl- och frysvaror i flytten så får köpa allt på nytt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, och för min del att missa måndagsmötet för att jag jobbar hemifrån....Jobba hemifrån har räddat livet på många kolleger genom åren.
Att missa måndagsmöten kan ju också bidra till minskade skador på kollegerna. Jag kan lätt räkna upp en handfull kolleger som gärna såg att jag missade måndagsmötena ibland.Ja, och för min del att missa måndagsmötet för att jag jobbar hemifrån....
Jag har en som är glad att jag missar det, och även om jag kan tycka det är trevligt med information man får så är jag nog också glad att jag missar det. Av någon anledning är mitt humör bättre än när jag var där på måndagarnaAtt missa måndagsmöten kan ju också bidra till minskade skador på kollegerna. Jag kan lätt räkna upp en handfull kolleger som gärna såg att jag missade måndagsmötena ibland.![]()