Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja har veta om varslet sen 15de Januari men så hoppades jag väl lite o va kvar.
Ja de blir de men vet inte hur länge.

Ska bli kallad på möte imorgon igen o få mer information.
Känns jävligt rörigt just nu
Har varit med om samma sak, det blir bättre även om det är rörigt just nu och känns skit. Håll koll på din SGI och såna saker så det inte blir något glapp bara sen.
Stor kram :heart

Jösses trodde nästan jag skulle svimma ett tag :eek: Foten "sov" och jag skulle gå ett steg, då märker jag inte att foten inte följt med, utan är i släpande position med fotryggen i golvet, utan trampar till och fy 17 vad det gjorde ont :crazy: Har inte vrickat fötter på 100 år typ men självklart måste det ske när sambon är iväg på tjänsteresa och jag har både häst och hund att motionera :bag: Det blir ingen egen träning i kväll iaf, giltig ursäkt och allt :angel::laugh:

Gör en sammanställning av bemanning, arbetstider, beredskapstider, grunder stabstjänst. Just nu är allt nedklottrat i en powerpoint. Jag skulle kunna layuouta det lite snyggt för utskrift. Jag har letat i mitt inre men hittar ingen sådan inspiration. Vem vet? Den kanske infinner sig senare? Efter kaffet.

Hagen är klar och hästarna är utsläppta på nya betet! Dom ger det tydligt 10/10 just nu och verkar mer än nöjda :love:
Jag har en blå fot tror/känner jag (inte kollat än) efter promenaden dit men för utom den lilla incidenten så skötte dom sig fint båda två :up:

Bifogade filer

• IMG_3465.webp
    IMG_3465.webp
    356,9 KB · Visningar: 35
phu.. fullt ös medvetslös här på jobbet idag.. snart ledig och blir hämtad av mamma då vi ska åka till gymmet.

Imorgon vete tusan hur jag löser bil ska fara hitan och ditan

Idag träffade jag Olle, 15 månader gammal. Han fick provsitta min traktor. Jag tror att han lever på det i många dagar! ❤️

En nära vän till familjen (mamma fick värkar på hans 15-årskalas) var min idol när jag var liten... han hade ju en traktor :love: Den totala lyckan var när jag fick en liten tramptraktor i födelsedagspresent av honom när jag var typ 4-5 år :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund