Inte alls avisVisa bifogad fil 186671
Då är vi ombord på Tycho Brahe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte alls avisVisa bifogad fil 186671
Då är vi ombord på Tycho Brahe
Det kommer bli braJa har veta om varslet sen 15de Januari men så hoppades jag väl lite o va kvar.
Ja de blir de men vet inte hur länge.
Ska bli kallad på möte imorgon igen o få mer information.
Känns jävligt rörigt just nu
Har varit med om samma sak, det blir bättre även om det är rörigt just nu och känns skit. Håll koll på din SGI och såna saker så det inte blir något glapp bara sen.Ja har veta om varslet sen 15de Januari men så hoppades jag väl lite o va kvar.
Ja de blir de men vet inte hur länge.
Ska bli kallad på möte imorgon igen o få mer information.
Känns jävligt rörigt just nu
Min sgi är anledningen till att jag kommer jobba hela sommarenHar varit med om samma sak, det blir bättre även om det är rörigt just nu och känns skit. Håll koll på din SGI och såna saker så det inte blir något glapp bara sen.
Stor kram![]()
Min sgi försvann efter ett fel hos myndigheterna när jag gick arbetslös och jag fick inte tillbaka den fast jag inte gjort något fel. Nu har jag nytt jobb äntligen men den tar ju ett tag att bygga upp så jag kommer jobba hela sommaren med.Min sgi är anledningen till att jag kommer jobba hela sommaren
Idag träffade jag Olle, 15 månader gammal. Han fick provsitta min traktor. Jag tror att han lever på det i många dagar!![]()
Man är ganska jättepoppis när man kör förbi en förskola och drar igång saftblandarenEn nära vän till familjen (mamma fick värkar på hans 15-årskalas) var min idol när jag var liten... han hade ju en traktorDen totala lyckan var när jag fick en liten tramptraktor i födelsedagspresent av honom när jag var typ 4-5 år
![]()