Vad gör vi? Del CCXXXIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har långhelg!

Hade hoppats på att göra en utflykt till en favoritplats idag, men det ska regna och ev åska även på den orten idag enligt prognosen. Så får hoppas på nästa vecka istället (åker kollektivt och det går både fler turer och går fortare/smidigare på vardagar) :( . Det ska inte bli nå' kul väder här hemma heller idag, så får se vad jag hittar på - prognosen ser iaf lite mer lovande ut inför imorgon.

Just hemkommen från naprapaten, han var definitivt fredagstaggad :cautious: :laugh: men trots allt var det skönt med en genomgång, jag har inte varit där på ett tag pga jobb och att han haft semester.

Kisse var ut en sväng på morgonen och efter gårdagens åskväder är allt blött... dvs hon håller på att torka sig på mitt duntäcke nu :meh:

Just hemkommen från naprapaten, han var definitivt fredagstaggad :cautious: :laugh: men trots allt var det skönt med en genomgång, jag har inte varit där på ett tag pga jobb och att han haft semester.

Kisse var ut en sväng på morgonen och efter gårdagens åskväder är allt blött... dvs hon håller på att torka sig på mitt duntäcke nu :meh:
Jag vill inte vara den som märker ord. Men är det inte kattens duntäcke som du ibland får låna?

Och bolaget jag skrev om nyss har nu godkänt att jag får söka lägenhet. Med en hyra upp till 30 000.
Hur tusan har de räknat då? :rofl::rofl::rofl:

Jaja. Jag vill inte hyra därifrån iaf.
Tycker lägenheterna i "mitt" hur är fyra och då kostar en tre hälften så mycket.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund