Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vanligt problem, du skulle förlimmat strukturtapeten och tapetserat dagen efter när limmet satt sig och torkat, det kallas att "patenta" och är gammal tapet, speciellt rester av gammal sjögrästapet "sådär" är det enda sättet och kör gärna med våtrumslim, det är segare och täcker bättre.Alltså det BRINNER I HUVUDET PÅ MIG!!
Köpte renoveringstapet för massor av hundralappar för att snubben i affären lovade att det skulle lösa mina problem. Dvs för att täcka över dem groteska strukturtapeten i vardagsrummet. På rullen står att den fungerar att täcka bla strukturtapet med.
Fäster den? Nej.
Har jag försökt få upp samma våd i typ en halvtimme? Ja.
Har jag kastat ut skiten genom fönstret? Ja.
![]()
Jag är inte heller åksugen men måste handla idag, jag åker max en gång i veckan och då blir det tippen, Biltema/Jula/Dollarstore/Rusta/Jem&Fix om jag ska ha nåt därifrån och sen Coop och sen direkt hem.om inbjudan går till en hel krets av folk så är det just bara en inbjudan.
Min bekant brukar säga -se det som en möjlighet.
Jag har en fulltankad bil på gården. Jag har möjlighet att åka vart jag vill men stannar hemma.
Madam som nästan klättrade in i tröskan, bara måste fram till skördaren för att kolla upp så mekanikern gjorde rätt, inte brydde sig alls vad vi än mötte på vägen, jagade sopsäck i hagen och viftade med den som en flagga i blåsten och släpade runt på en presenning höll på att klättra upp i närmsta träd när det hängde en sån där liten plastflärp på grannens postlåda man satte på lådan om man hade utgående post.En av mina uppfödningar gick in i boxen och höll på att få hjärtinfarkt när det plötsligt var en NY OKÄND saltsten i hållaren.
Håller tummar!Sitter och väntar på att det ska bli imorgon så jag får veta om jag får lägenheten jag verkligen vill ha eller inte. 1,7 km till jobbet då.
Inte så produktivt.
Jag har just lärt mig ordet "rövhatt" på teckenspråk. Jag tänker att det kan vara användbart för fler.Fått psykbryt på kollegor över att kommunikation mellan dem och mig inte funkar. Jag har påpekat i över 10 år att jag behöver få x information från dem så snart de beslutar om x. Har jag någonsin fått det? Nej.
Har det inneburit problem för mig och gett mig merjobb? Ja. Har det inneburit problem för andra som följd? Ja.![]()