Vad gör vi? Del CCXXXIV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä den är verkligen helt rak, vilket innebär att den är mycket för vid över ryggen och ingen markerad midja under bysten (jag gillar empireskuren). Synd att min svarta klänning som verkligen är snygg var helt åt fanders för liten över bröstet. Plus att den är för lång. Vet inte hur mycket det skulle kosta att lägga ut den över bysten och sy upp den till lämplig längd. Kanske ska ta med den till min sömerska och kolla.
Du kan inte ta på ett bälte?

Sista dagen på semestern. Haft en ok dag men en del ångest. Gillar ju mitt jobb och mina kollegor, men tycker inte om första dagen efter en frånvaro. Eller inte känslan inför den första dagen iaf 🙈 när jag väl är på plats brukar det oftast släppa. Hoppas på att slippa ångesten imorgon iaf, och att jag får sova ok..

Det gäller nog er tjejer mer än oss killar, ingen kille jag känner höll på med smink eller håruppsättningar och kläder hade man för att slippa gå naken utan en tanke på vad som passade till vad, man tog nåt som såg okej ut, problemet löst.:up:

Vissa killar. De jag umgås med är mycket medvetna :D Men sen bär ju mäns kroppsideal inte samma vikt i samhället, så ni är lite förskonade från det där med att ha växt upp med att hela ens egenvärde hänger på avsaknaden av celluliter.

Det blev spontant bestämt att ha grillkväll med kubbspel på gården hos mamma och hennes särbo med brorsan med barnen (hans sambo jobbade tyvärr), jättemysigt 🥰.

Skulle bara gå ner med hästarnas Foodora till betet. Men så drakblåse Älgdräparen och spattade till. Jo då! I vassen vid en träskaktig å bredvid hagen kom två stycken smygandes.
Jag trodde inte tjurarna gick ihop. Men båda hade rätt rejäla horn.
Jag fastnade där någon timme och kollade och hängde med hästarna. Fint att få se naturen så! ❤️
145E3E1A-D1FB-4193-80CB-232AF768A3EF.webp

Varit ute med Kim någon timme. Han älskar den här tiden på året då det fortfarande är varmt men ändå blir mörkt i lagom tid för att han ska få se fladdermössen komma fram.
Andra spännande kissar ute också.

Själv tycker jag att det är kvavt och jobbigt och vill att det ska regna. 😅

Har även glömt att tvätta mina städtrasor tydligen (det är mycket nu) så jag får väl slänga igång en maskin.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund