Här är det 14 grader ute nuJag klickade igång ACn ikväll. Det är SÅ kvavt och 18 grader ute fortfarande...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det 14 grader ute nuJag klickade igång ACn ikväll. Det är SÅ kvavt och 18 grader ute fortfarande...![]()
När jag såg inlägget i den lilla ramen till höger läste jag först "könsoperationer" och tänkte jahaa! Spännande!Tittar på köksinsperationer , 3 köket på 10 år, men detta blir det sista (påminn mig om det ifall jag börjar yra om att flytta eller köpa flera hus) vill absolut ha en walk in skafferi helst i hörnvarianten
Jag tänkte först brandväggar dom i byggnader. Ja passande en dag som denna när byggden haft storbrand.Satt upp en massa regler i brandväggar på datorer och server nu så nu snurrar allt som det ska, Linux är inte svårare än Windows, bara annorlunda men på ett bra sätt eftersom man har koll på precis allt och inte som Windows "plug and pray" där man får börja med felsökning eftersom man inte kan få insikt i processerna vid installationen.
Nja han ville inte såÄr det inte bättre att den yngre generationen tar luftmadrassen??
Vi är vakna och väntar på förskolan. Sonen springer runt med en grilltång och skriker "göra sönder, göra sönder!". Låter ju lovande![]()
Näh, det underlättar inte alls. Nästan tvärtom.Följer ett hotell på instagram. Idag visade de ett hotellrum där täckena låg vikta på sängen, osv, och skrev att de blev lite extra glada när gästerna hade lämnat rummet så fint och bäddat sängen. Inget de förväntade sig, men det var fint. Jag plockar alltid upp saker, kastar skräp i papperskorgen, osv innan jag lämnar ett hotellrum men jag skulle inte bry mig om att bädda sängen. Den ska väl ändå allting bytas på ändå?? Underlättar det verkligen för någon om man bäddar sängen??
När man läser inlägget får man verkligen känslan att det är något man som gäst borde göraNäh, det underlättar inte alls. Nästan tvärtom.Antar att de ville vara lite gulliga med gästerna som lämnat ett trevligt rum efter sig.