Jag har ett pass ikväll och ett på sön, sen semester för migSista dagen innan semester. Lite gles med patienter så att jag hinner göra lite annat som behöver göras. Och på lunchen ska vi åka och köpa fika!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett pass ikväll och ett på sön, sen semester för migSista dagen innan semester. Lite gles med patienter så att jag hinner göra lite annat som behöver göras. Och på lunchen ska vi åka och köpa fika!
Jag har helt lämnat messenger och fejjan när det gäller kontakt med folk, vill någon mig nånting så ring, det finns en anledning till att Alexander Graham Bell uppfann telefonen. Sms går i nödfall och om det gäller rent administrativa åtgärder liksom mail. Jag har bekanta som tycker jag lever ett så lugnt liv, ja tacka tusan för det när jag inte har fånen klistrad i handen 7/24-365. En sån här skönhet kommer snart att vara inkopplad och bryggad, tillbaks till tidiga 70-talet, typ.På jobb. Facebook krånglar som skam för mig och messenger. Någon annan som har det så? Strulat sen igår. Vissa meddelanden kommer fram andra inte och jag får meddelande om att jag har meddelande men icke? Fattar nada. Ja ja bara vänta och se. Gått tillbaks lite till hederligt sms
Har iallafall rätt storlek på byxorna idagAlltid något
![]()
Ta med dig datorn och "dra åt skogen", det finns inget som får tankarna så skarpa som att befinna sig ute i spenaten där inget stör och sitta på en stubbe och låta naturen vara en del av det man skapar.Funderar på dagen. Tror att jag ska ta med mig datorn upp på vinden och se om jag kan skriva lite i manuset som har legat i träda alltför länge. Vädret verkar bjuda på uppehåll så jag vill absolut ut och promenera också. Och ge mig på det som behöver skrapas och tvättas ovanför badrumsfönstret. Min tigersåg ska anlända till utlämningsstället idag, och när den gör det behöver jag åka och handla lite samtidigt. Det verkar som om jag har fullt upp om jag vill det
!
Sambon har skickat till mig nu och fått att jag läst det men jag har inte fått något??
Kanske min tele som är knas testar att starta om igen får vi se. Tack för svar
Det kan säkert också vara bra, men mitt lilla vindskrypin är rätt härligt ocksåTa med dig datorn och "dra åt skogen", det finns inget som får tankarna så skarpa som att befinna sig ute i spenaten där inget stör och sitta på en stubbe och låta naturen vara en del av det man skapar.![]()
Hormoslyr var inte farligt om det gjordes på rätt sätt men eftersom efterfrågan översteg kapaciteten i fabriken kom BT Kemi på att höjer man temperaturen i koket så kan man öka produktionstakten och tjäna multum, resultatet blev att det då även bildades Dioxin och det är det som är starkt cancerframkallande. Som vanligt är det den skrupelfria jakten på mer pengar åt bolagen som dödar människor.Men tack honkatten för att du väcker mig genom att gå runt på mig på alldeles för tidigt...Ett litet strömavbrott med tydligen...Drog igång ett sommarprat och somnade om igen, skönt. Lyssnade precis ikapp på resten, av Olof wretling som pratade bla om sin far som dog tidigt av cancer pga hormoslyr som han hanterade som tonåring, fy vilket elände och det var då länge sen man hörde namnet assidomän.
Ny dag och nya tag. Mötte den lilla rävungen sent i går kväll utanför hästhagen igenDen har grävt sig ett litet gryt i närheten. Den flyr fortfarande så fort den ser mig men jag hoppas med tiden att den är bekväm nog att stanna på avstånd när den ser mig framöver. Den lär nog vänja sig om vi nu ska dela mark såhär och den själv valt att bosätta sig knappt 200m från huset och knappt 100 meter från hästhagen. Fin liten granne jag fått. Jag hoppas den stannar.
Dessutom kan dom bli fruktansvärt tama och bestämma sig att flytta in eller flytta ihop med hunden, det finns det många exempel på.Gillar rävar. De tar sork
Vi hade en ridbaneräv på gården. Ridbanan några steg från stallet. På kvällarna tassade den över ridbanan och brukade lyfta benet mot en stolpe.
Hormoslyr var inte farligt om det gjordes på rätt sätt men eftersom efterfrågan översteg kapaciteten i fabriken kom BT Kemi på att höjer man temperaturen i koket så kan man öka produktionstakten och tjäna multum, resultatet blev att det då även bildades Dioxin och det är det som är starkt cancerframkallande. Som vanligt är det den skrupelfria jakten på mer pengar åt bolagen som dödar människor.
Samma sak pågår än men nu med livsmedel, man extraherar vegetabilisk olja med hjälp av bensen, som också är cancerframkallande och så gör man matolja och bordsmargarin och annan margarin av det fettet som fortfarande innehåller rester av bensen, och så undrar folk varför det blivit så mycket cancer och annat skit,,,,,,,
Äkta vara ska det vara annars får det vara.![]()
Urval 2 klart och jag ska börja studera, kom in på programmet jag ville!
Nu släppte den oron/stressen så är helt matt, men gud så skönt att ha en plan för tre år framåt. Börja leta kurslitteratur då![]()
Jag har helt lämnat messenger och fejjan när det gäller kontakt med folk, vill någon mig nånting så ring, det finns en anledning till att Alexander Graham Bell uppfann telefonen. Sms går i nödfall och om det gäller rent administrativa åtgärder liksom mail. Jag har bekanta som tycker jag lever ett så lugnt liv, ja tacka tusan för det när jag inte har fånen klistrad i handen 7/24-365. En sån här skönhet kommer snart att vara inkopplad och bryggad, tillbaks till tidiga 70-talet, typ.
Visa bifogad fil 188545
Skulle inte förvåna mig men jag har inget minne av detta, "livsmedelssnuskeriet" utan en tanke på vad detta gör med människors hälsa har pågått väldigt länge och det kommer att fortsätta så länge det finns nån som älskar pengarna men skiter i hur många som dör på kuppen eller blir allvarligt sjuka.Ja men var det inte bensen som upptäcktes i vanlig klassisk fanta för ett gäng år sen ?!?