A ville bädda efter sig på Gekås hotellet men jag sa ifrån, det vet jag från buke att det inte hjälperNäh, det underlättar inte alls. Nästan tvärtom.Antar att de ville vara lite gulliga med gästerna som lämnat ett trevligt rum efter sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
A ville bädda efter sig på Gekås hotellet men jag sa ifrån, det vet jag från buke att det inte hjälperNäh, det underlättar inte alls. Nästan tvärtom.Antar att de ville vara lite gulliga med gästerna som lämnat ett trevligt rum efter sig.
Lite knäppt i så fall vill jag säga.När man läser inlägget får man verkligen känslan att det är något man som gäst borde göra!
Haha ja det var väldigt passande faktisktBlivande sommarjobbare på bilskrot?![]()
Wth?!Jag har en lite "rolig" historia från hotellet igår förresten!
En gäst hade klagat på att hen kunde känna fjädrarna i madrassen så jag tog med en kollega och gick för att undersöka ifall madrassen behövde vändas, bytas eller bara behövde en ny bäddmadrass. Jag tyckte den var helt okej men sa att vi vänder den ändå och lägger på ny bäddmadrass - bara för att upptäcka att någon tidigare gäst gömt en flaska gin precis i mitten av sängen, Under tjockmadrassen! Inte undra på att sängen kanske var obekväm?!
Det var en första gång för mig. Jag hoppas hen sov bättre denna natten, utan ginflaska.
Alltså, en annan gäst hittade en makaronipaj någon låst in i kassaskåpet en gång.Wth?!![]()
Ja för sängkläderna rycks ju ändå liksomNäh, det underlättar inte alls. Nästan tvärtom.Antar att de ville vara lite gulliga med gästerna som lämnat ett trevligt rum efter sig.
Lite knäppt i så fall vill jag säga.Men ja, gärna allt skräp i (eller intill om det inte får plats) papperskorgen och använda handdukar i badkaret/på golvet typ. Det är alldeles lagom och respektfullt.
Människor är verkligen så underliga varelser.Alltså, en annan gäst hittade en makaronipaj någon låst in i kassaskåpet en gång.![]()
Precis, och det är faktiskt ganska hårt arbete att strippa en säng, särskilt om någon bäddat och stoppat in täcket till exempel. Mycket bättre för axlar och rygg med en öppen hög!Ja för sängkläderna rycks ju ändå liksom
Oh yes! Man lär sig oroväckande mycket om folk när man städar efter dem.Människor är verkligen så underliga varelser.