Vad gör vi? Del CCXXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så trött på att det mesta av mina kläder sitter fel (lite grejer som börjar bli för stora), är trasiga, urtvättade osv. Så nu sitter jag och fönstershoppar lite på Ellos för att se om något duger att beställa hem.
Vet att man egentligen borde gå i affärer, vilket jag ibland också gör, men mår mycket bättre att sitta hemma i pyjamas i tystnad och fundera.

Gick och handlade kuvert och frimärken. Jösses vad dyrt portot blivit för ett vanligt brev inom Sverige (eller ja egentligen inom Stockholm).

Här också, jag borde byta blommor i lådorna ute men det går knappt att andas. Jag sitter inne framför fläkten och ser Inte fram emot att jobba på hotellet imorgon. Det är som en bakugn.
Jag har gett upp på blommorna o försöker hålla liv i mina grönsaker

Första arbetsdagen på nya jobbet avklarad. SÅ trött. Det känns okej än så länge, betydligt fler ansvarsområden än jag visste om, men så brukar det väl vara. En extra kurs som jag inte visste jag skulle ha. Som jag dessutom inte har någon mentor i... Så det blir ju bra XD

Ligger i sängen, har ätit naturgodis och ska dricka te. Mår inte helt toppen, men hoppas på att kunna undvika att det blir värre i alla fall. Hade åtminstone stundtals trevligt på jobbet idag, framförallt när det kom in en löjligt snygg och väldigt trevlig kund. Skulle såklart aldrig ragga på kunder, men under tiden vi pratade kunde jag åtminstone glömma bort min förkylning :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund