Vad gör vi? Del CCXXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har konstaterat att jag nog behöver en armbandsklocka ändå, delvis för att slippa gå och stirra på mobilen när jag jobbar. Men, ingen klocka jag hittar på nätet duger riktigt. Jag vet dock inte vad det finns för lämpliga sidor att shoppa på...

Jag vill inte(!) ha så att armbandet är en kedja eller liknande. Något mjukt (typ läder eller nylon) ska det vara, den ska se mer elegant än barnslig ut, ha alla siffror markerade på urtavlan, vara åtminstone lite vattentät och helst ska metalldetaljerna vara guldfärgade istället för stål/silver. Och nä, jag är inte rik heller (men köper hellre något lite dyrare av kvalitet än något billigt och fult/dåligt). Jakten fortsätter...

Hojta om du vill ha hjälp att leta, jag älskar klockor och har åtminstone fem stycken i drift just nu. :angel:

Tänkte på dig när jag satt på tåget hem från Malmö och det var kor på spåret, Undrade om du var ute och åkte :D

Härligt att du mår lite bättre, hur är det med Calle?
Det kanske var Calle på spåret. eller Calle på spången :D
Han mår nog ganska bra tack! Men har mycket att lösa med den lille spjuvern.
IMG_2680.webp

Det har ösregnat under halva natten här (blev väckt av nån bil med svinhög musik vid kl 2 och då vräkte det ner, samma när jag klev upp vid kl 5:30), men nu verkar det ha slutat. Det ska regna hela dagen idag.

Min favoritsort bland kaffekapslar finns nu i lager med bäst före i juli nästa år, vilket säger mig att den produceras i år igen! :banana::bump: (De jag köpt hittills har haft bäst före i augusti i år som längst, och det var en limited edition som kanske skulle försvinna iom det.)
Jag har ett gäng förpackningar hemma men det blir ju en stoooor beställning om några veckor då, helt klart :D .

Nej nu börjar jag tröttna på tomater! Har blivit några kilo. Ska ta med mig till jobbet på måndag tänkte jag, om inte annat kan jag ställa en skål i matsalen till allmän beskådan.

Idag ska jag göra klart skjortan.
Villhöver den ny outfit till spelningen och middagen nästa vecka. Jesper Lindell.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund