Jag har ätit pasta med peppar- och vitlökssås
På söndag kväll ska jag dock äta pizza eller kanske en kebabtallrik 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har konstaterat att jag nog behöver en armbandsklocka ändå, delvis för att slippa gå och stirra på mobilen när jag jobbar. Men, ingen klocka jag hittar på nätet duger riktigt. Jag vet dock inte vad det finns för lämpliga sidor att shoppa på...
Jag vill inte(!) ha så att armbandet är en kedja eller liknande. Något mjukt (typ läder eller nylon) ska det vara, den ska se mer elegant än barnslig ut, ha alla siffror markerade på urtavlan, vara åtminstone lite vattentät och helst ska metalldetaljerna vara guldfärgade istället för stål/silver. Och nä, jag är inte rik heller (men köper hellre något lite dyrare av kvalitet än något billigt och fult/dåligt). Jakten fortsätter...
Tack vad gullig du är!Har undrat vart du tagit vägen, så glad för en uppdatering från dig.![]()
Det kanske var Calle på spåret. eller Calle på spångenTänkte på dig när jag satt på tåget hem från Malmö och det var kor på spåret, Undrade om du var ute och åkte
Härligt att du mår lite bättre, hur är det med Calle?
Vilken tid då???? Alltså dottern pendlar till gymnasiet nu. Skall jag lägga in frånvaro redan nu eller? Kan du vänta till 7.25 kanske????

(De jag köpt hittills har haft bäst före i augusti i år som längst, och det var en limited edition som kanske skulle försvinna iom det.)Finns knappt något roligare och grövre ord än cunt.![]()
Det kanske var Calle på spåret. eller Calle på spången
Han mår nog ganska bra tack! Men har mycket att lösa med den lille spjuvern.
Visa bifogad fil 190175
Det har ösregnat under halva natten här (blev väckt av nån bil med svinhög musik vid kl 2 och då vräkte det ner, samma när jag klev upp vid kl 5:30), men nu verkar det ha slutat. Det ska regna hela dagen idag.
Och wanker.Visserligen inte grovt men jag bara älskar "twat"Det hörs verkligen vilket otroligt pucko en pratar om
@Sel
Shit... hon åker ju hemifrån med första tåget 6.39 och landar i Peking 7.22... jaja i veckan är pappan ledig.Jag skulle säga att riskmomentet finns mellan 6.27 och 7.27.
Men på onsdag är hon safe då kör jag bil.
Nu står det 1mm...Vi har tänkt åka på terräng hoppning imorgon har typ 8-26 mm att vänta..![]()
![]()
![]()
Och wanker.Brittisk engelska är fantastisk på svärord och förolämpningar som bara blir bättre med Skottsk eller Irländsk dialekt.
För att inte tala om hur de mest vardagliga föremål kan bli förolämpningar.
Vi körde faktiskt ACn i natt. Varmt, klibbigt och så vägrade maken att ha fönster öppet pga bålgetingar som dunsade på våra fönster och försökte ta sig in (min tolkning)Liknande här så det blir innestök idag. Det är väl dags att ta ner AC:n i sovrummet bla![]()