Då var det bestämt!!!Ligger dessutom väldigt nära en klubb som har både träningar och tävlingar i sportkörning som jag kan få vara med på.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då var det bestämt!!!Ligger dessutom väldigt nära en klubb som har både träningar och tävlingar i sportkörning som jag kan få vara med på.![]()
Ska titta på de andra först.Då var det bestämt!!!![]()
![]()
Det var det jag tänkte, men de behöver kanske lite hjälp med uppbygnadskostnadenMyror ska inte bygga ngn annanstans än i skogen, så det så! MVH hon som höll på att bli psykiskt knäckt av myror.
Jag tror att det går bra om du andas och tar det lite lugntVarför kommer jag inte igång med att städa och kontakta tiptapp så jag blir av med saker så jag kan montera ihop den nya garderoben.
Har extrem ågren över att montera den. Jag och Ikea montering går inte ihop.
Jag tycker att möbelmontering är rogivande och trevligt.Varför kommer jag inte igång med att städa och kontakta tiptapp så jag blir av med saker så jag kan montera ihop den nya garderoben.
Har extrem ågren över att montera den. Jag och Ikea montering går inte ihop.
Jag hade betalat flyttfirma direkt. Nu härjar de mellan stenplattorna men pappa har ju tätat så in kommer dom inte.Det var det jag tänkte, men de behöver kanske lite hjälp med uppbygnadskostnaden![]()
Som jag för ett år sedan. Hopplöst att vara så handikappad. Kunde inte ens ta mig upp till sovrummet för att hämta kläder, eller tvätta.Suck…. Då drar vi bostadsångesten en vända till….
Min mamma har trillat och knäckt sin knäskål på två ställen. Nu är det jobbigt att bo 5 mil bort med tanke på att hon har sex veckor framför sig med en skena från ljumske till ankel och behöver massor med hjälp![]()
Det finns vita, "svarta" och alla möjliga variationer numera.Jag visste inte det fanns röda solrosor! Så fint! Solrosor är så fina!
Dom fick ju flyttbidrag så det blev gratisDet var det jag tänkte, men de behöver kanske lite hjälp med uppbygnadskostnaden![]()
Det är därför jag köp ett enplanshusSom jag för ett år sedan. Hopplöst att vara så handikappad. Kunde inte ens ta mig upp till sovrummet för att hämta kläder, eller tvätta.
Tillbringade en stor del av mina dagar (och nätter) i soffan.
Sympati till din mor!!
Ja men hela deras samhälle ligger i en enda hög nu ju, synd juDom fick ju flyttbidrag så det blev gratis![]()
Mitt gästhus är enplan. Kök, rum och riktigt badrum. Det är nödlösningen för att bo kvar ifall jag skulle vilja det när jag blivit alldeles för skröplig.Det är därför jag köp ett enplanshus
Och jag blir närmast mordbenägen när jag ska sätta ihop möbler så gör det helst själv utan andra människor i närheten och svär högt. Sen försöker jag alltid mot bättre vetande alltid sätta ihop saker och ting utan att kolla beskrivningen först. Har jag någonsin lyckats göra rätt på det sättet? Nej. Har jag lärt mig att inte testa igen? Nej. Gör jag om det? Garanterat!Jag tycker att möbelmontering är rogivande och trevligt.Synd att vi inte bor närmare.
Se bara till att ha gott om utrymme och lugn och ro.