Ska titta på de andra först.![]()
Vad är det för häst du kört idag och vad för några du ska besöka ? Menar mest raser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska titta på de andra först.![]()
Dina pajer är inspirerande! Vill härma någon dag när planeterna står rätt.Utöver att fjanta mig här om myror gör jag en kycklingpaj utan getost, men det får gå. Ska bli gott!
Spionen har träffat sin kompis en stund också och var lika otålig som vanligt på väg dit, går aldrig fort nog att träffa honom.
Ska duscha, renbädda, fylla dosetter och kravla i säng. jobb på plats i morgon och hoppas på jordgubbsköp också..... Är så sugen!!
En shettis idag, kallblodstravare och en b-ponny till veckan.Vad är det för häst du kört idag och vad för några du ska besöka ? Menar mest raser![]()
En shettis idag, kallblodstravare och en b-ponny till veckan.![]()
Och jag blir närmast mordbenägen när jag ska sätta ihop möbler så gör det helst själv utan andra människor i närheten och svär högt. Sen försöker jag alltid mot bättre vetande alltid sätta ihop saker och ting utan att kolla beskrivningen först. Har jag någonsin lyckats göra rätt på det sättet? Nej. Har jag lärt mig att inte testa igen? Nej. Gör jag om det? Garanterat!![]()
Så jättebra att det finns någon som gillar det för det är nog det värsta jag vet ärligt talat![]()
Ja alltså inte vill jag ha andra människor omkring mig samtidigt, särskilt inte om de vill hjälpa till.Och jag blir närmast mordbenägen när jag ska sätta ihop möbler så gör det helst själv utan andra människor i närheten och svär högt. Sen försöker jag alltid mot bättre vetande alltid sätta ihop saker och ting utan att kolla beskrivningen först. Har jag någonsin lyckats göra rätt på det sättet? Nej. Har jag lärt mig att inte testa igen? Nej. Gör jag om det? Garanterat!![]()
Så jättebra att det finns någon som gillar det för det är nog det värsta jag vet ärligt talat![]()
Alltså, har du verkligen träffat den lille IKEA-mannen på sistone? Han som inte säger ett ljud och visar - på de mest förvirrande vis - hur bitarna ska sättas ihopJa alltså inte vill jag ha andra människor omkring mig samtidigt, särskilt inte om de vill hjälpa till.De får gärna sitta på soffan och surra neutralt om de vill, men jag gillar att bläddra igenom bruksanvisningen (alltid
) kolla så att jag fått med rätt grejer och sedan skruva.
Det är juu lite som ett jättepussel fast där man får tvinga in bitarna om man vill!
Du är inte ensam! Jag har inte heller någon tv sen många år tillbaka. Det bästa av allt är att slippa en massa reklam! Det jag vill se streamar jag på laptopen. Resten klarar jag mig utanGrannen ringde och ställde en konstig fråga. Har du TV?
Jag svarade sanningsenligt -nej. Hon sa att det varit konstigt länge och särbo ville se Bingolotto
Så jag förklarade att jag inte äger någon TV-apparat.
Oj...
JAg har TV men bara för Nintendo så ingen tv tv som i vardagligt tal. Den står mest oanvänd.Du är inte ensam! Jag har inte heller någon tv sen många år tillbaka. Det bästa av allt är att slippa en massa reklam! Det jag vill se streamar jag på laptopen. Resten klarar jag mig utan![]()
Jag som kan Läsa beskrivningar och förstå, men inte se bilder och förstå har ett helvete med bildbeskrivningar faktiskt....Alltså, har du verkligen träffat den lille IKEA-mannen på sistone? Han som inte säger ett ljud och visar - på de mest förvirrande vis - hur bitarna ska sättas ihop![]()
Tack! De är verkligen enkla och passar ju mig som inte tål komjölkprotein, är så glad att det verkligen funkar att variera i oändlighet och få saftiga och goda pajer med ickemjölkprodukter!Dina pajer är inspirerande! Vill härma någon dag när planeterna står rätt.
Meh! Dom fick ju allt bostadsmaterial OCH byggnadsarbetarna med sigDet var det jag tänkte, men de behöver kanske lite hjälp med uppbygnadskostnaden![]()