Trist. Men var glad att vattenläckan är UTANFÖR huset!Vattenläcka. Vi har vatten men väldigt lågt tryck. I andra änden av samhället är det helt vattenlöst. Vi bor nära pumpstationen.
Ringde och felanmälde det. Hoppas det löser sig snabbt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trist. Men var glad att vattenläckan är UTANFÖR huset!Vattenläcka. Vi har vatten men väldigt lågt tryck. I andra änden av samhället är det helt vattenlöst. Vi bor nära pumpstationen.
Ringde och felanmälde det. Hoppas det löser sig snabbt.
Alltid nåt. Hade jag gjort hela samhället vattenlöst med en invändig läcka hade jag haft problemTrist. Men var glad att vattenläckan är UTANFÖR huset!
Ni är välkomna oavsett, det vet du!Jag lovar att vi kommer ner nästa sommar och passar hundarna om du behöver
Kan inte lova innan
"Det är inte fullt än, det räcker bara till tröskeln" sa Tjorven när farbror Melker byggde vattenledning.Alltid nåt. Hade jag gjort hela samhället vattenlöst med en invändig läcka hade jag haft problem![]()
Har du testat genomskinliga postits? Jag fick ett gäng såna och tyckte det var riktigt najs!Har precis köpt två kursböcker begagnade. Lite drygt 400 kr. Tyvärr verkar det svårt att hitta den tredje begagnad och ny kostar den ungefär lika mycket som de två andra tillsammans... Får se hur jag gör. Eventuellt lånar jag den istället. Men det är så trist att inte kunna stryka under/över, göra antecknigar i boken, osv!!
Nä, aldrig ens hört talas om förut. Men låter som en smart idé att kolla uppHar du testat genomskinliga postits? Jag fick ett gäng såna och tyckte det var riktigt najs!
Använde dem i min lånebok för att göra överstrykningar och anteckningar ”i boken” utan åverkan![]()
Läste potatis och fattade ingentingHar du testat genomskinliga postits?
Jo men du vet, R I K T I G T tunnhyvlad potatis!Läste potatis och fattade ingenting![]()
Inte ett alternativ att vara på båda ställena?Ställde in provkörningen med kallblodstravaren imorgon, kändes så pass bra med ponnyn idag och ponnyn i söndags. Blir nog ponnyn från idag jag vill hjälpa till med, men ska fundera ett varv till.
Tyvärr inte, blir lite för mycket. Nu när jag ska börja arbetsträna snart behöver jag spara den energi jag har. Så typ två dagar i veckan blir det ponnykörning.Inte ett alternativ att vara på båda ställena?![]()
Fått okej från chefen att gå ett par utbildningar jag hittat! Orimligt taggad på att nörda och fördjupa mig i vissa områden inom mitt yrkeHar anmält till båda och första är i oktober och andra i november.