Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gick och hälsade på men hon hade sina döttrar hos sig och verkade okej ändåOjoj, granntantens (som sitter i rullstol efter ha brutit sina höfter, först den ena och sedan den andra på vårdhemmet efter operation, sedan fick hon opereras igen ett par gånger, stackaren) mikro hade tydligen fattat eld! Och brandkåren fick rycka ut
Tackolov så verkar allt ha gått bra ändå, men nu är det en doft av rök i vår lägenhet - det börjar dock lätta lite.
Jag som såg en man utanför fönstret gå mellan något rykande och hennes uteplats trodde att de grillade...![]()
Oj oj oj.... du kan hälsa kisse att det är etter värre för våra kissar. De får mat efter 22. Tur de har torrfoder framme...Hemma, katten sur över försenad middag. Plus att jag gosat lite med en otroligt gullig valp så jag blev mycket noggrant nosad på och sedan slickad för att markera vem jag tillhör!
Yepp återbesök hos vetten så då fick bara ena huliganen promenad i stan innanHunden??