Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå själv kanske?Vill gå på Spiderman: Brand New Day men har ingen som vill gå på den med mig![]()
Mycket, tyvärr. Blivit det i vuxen ålder. Typ tio år sen kanske. Borde ha lärt mig vid det här laget. Och jag som alltid älskat tomater![]()
Att gå själv på bio är en väldigt underskattad upplevelse.Vill gå på Spiderman: Brand New Day men har ingen som vill gå på den med mig![]()
Att gå själv på bio är en väldigt underskattad upplevelse.![]()
Do it!Jag skulle gått med min syster men av olika skäl kommer hon inte att kunna gå tills i slutet av oktober och då har den försvunnit för länge sedan. Så ja, jag tror jag går nästa vecka. Hmm, kanske gå innan erbjudandet om en gratis liten popcorn går ut den 30?
Do it!
Jag hade en enorm crush på Halle Berry och gick ensam och såg Catwoman på Bio tre (!) gånger. Ingen gång kändes det som slöseri med tid eller pengar.
Generellt är soloupplevelser både trevliga och annorlunda tycker jag.
Jag gick på bio några gånger med mina två äldsta barn och vi fick sitta ensamma i stora salongen (en av filmerna var Interstellar). Andra tyckte att det var vansinne att inte streama hemma. Jag tänkte mer att det var väldigt exklusivt att för bara priset av tre biljetter få en privat visning på jätteduk för bara oss, där vi då dessutom kunde prata om filmen utan att någon blev störd.Jag gick och såg någon av Avengers filmerna ensam när jag bodde i Bollnäs. Kul liten biograf utan platsnummer. Det satt ett tonårsgäng bakom mig och pratade om filmen. Eftersom jag är en comic nerd och de hade så fel det bara kunde vara så fick jag bita mig i tungan för att inte vända mig om och korrigera dem![]()
Jag tyckte Interstellar var ok men inte så mycket mer. Men däremot finns det en perfekt mashup mellan Interstellar och Queens year of '39 som jag älskar. Perfekt hur filmen och sången passar till varandra.Jag gick på bio några gånger med mina två äldsta barn och vi fick sitta ensamma i stora salongen (en av filmerna var Interstellar). Andra tyckte att det var vansinne att inte streama hemma. Jag tänkte mer att det var väldigt exklusivt att för bara priset av tre biljetter få en privat visning på jätteduk för bara oss, där vi då dessutom kunde prata om filmen utan att någon blev störd.
Det var en enorm upplevelse och något vi alla minns många år senare. Så lätt värt det.
Jag gick på bio några gånger med mina två äldsta barn och vi fick sitta ensamma i stora salongen (en av filmerna var Interstellar). Andra tyckte att det var vansinne att inte streama hemma. Jag tänkte mer att det var väldigt exklusivt att för bara priset av tre biljetter få en privat visning på jätteduk för bara oss, där vi då dessutom kunde prata om filmen utan att någon blev störd.
Det var en enorm upplevelse och något vi alla minns många år senare. Så lätt värt det.
Jag fixar inte det hellerJag har samma problem men gula kan jag äta! Små gula bättre än stora.