Köpte in tyg redan i juniSe där, du var redan på g![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte in tyg redan i juniSe där, du var redan på g![]()
På väg in till stan igen, efter att ha varit hemma hos katten nån timme, nu på jakt efter trälim och höstmys!(Jag gav mig inte på att handla något annan när jag var in för att köpa plywood - den var inte tung men otymplig och jag åker ju buss. Så var inställd på det från början.)
Det ”mognar”. Som den erfarna sömmerska du är, väntar du in helt rätt mognadsgrad i tyget, något som bara kan avgöras med den berömda fingertopps- eller möjligtvis magkänslan. Såklart! (Eller, så funkar garn i alla fall.Köpte in tyg redan i junisen kom jag inte längre..
Biltema har bra och billigt trälim![]()
Hemma. Har dammsugit och startat en tvätt. Det har börjat blåsa och jag tror att det är regnet som är på väg
. Ska strax dra igång projekt lasagne!
Men jösses! Det låter ju helt galetÄr bjuden på ett event som citat ”kommer inledas med en kort presentation av sig själv. Förbered power point mejlas i förväg”. Vem i hela friden förbereder en power point om sig själv?????
Haha ja vem kommer på en sån galenskap.Men jösses! Det låter ju helt galet![]()
Jag hade tackat nej och inte gått dit. Typiskt påhitt av en extrovert människa.Haha ja vem kommer på en sån galenskap.![]()