Vad gör vi? Del CCXXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sytt en halv skjorta. Eller snarare tre fjärdedelar. Bara fästa kragståndet, sy sidorna, fålla, och sätta i ärmarna kvar. Men nu är jag trött 🥱

Har tusen andra projekt på gång, men de får vänta de också. Nu tänker jag klappa katt och ta det lugnt.

Jahapp. Fredagkväll och jag har inget annat val än att sitta själv hemma i stugan. Nu trivs jag ju vanligtvis bra själv, men när man vet att "alla" andra i hela landet sitter hemma med familj/partner/vänner eller är ute och festar (alternativt jobbar med något som åtminstone känns bra eller ger bra lön), då känns det ensamt. Just nu skulle jag inte kunna umgås med någon oavsett hur mycket jag velat det, just för att alla är upptagna med andra. Sedan jobbar jag helg. Igen.

Känns kanske bättre om jag äter lite middag och tittar på youtube. Nästa helg kanske jag får sällskap iaf.

Är jag den enda som inte gillar pizza?

Ja :laugh:
Skämt åsido: Nädå, det tror jag inte. Jag har träffat folk som inte gillar choklad, och vet minst en som inte gillar pasta.. :cautious::angel: .

(Det är ju dock skillnad på pizza och pizza ändå. Napolitansk pizza är, imo, i en klass för sig - så himla gott och mil ifrån "svensk standard hämtpizza". Därmed inte sagt att alla måste gilla det heller!)

För att återgå till tråden och inte bara snacka pizza :laugh: , så har jag ätit middag (skåprensning - vegokorv, zucchini och såser i libabröd - faktiskt himla gott!), diskat, dammsugit och druckit en massa Pepsi Max. Nu ska jag ta en dusch och göra mig klar för att göra kväll.

Ja :laugh:
Skämt åsido: Nädå, det tror jag inte. Jag har träffat folk som inte gillar choklad, och vet minst en som inte gillar pasta.. :cautious::angel: .

(Det är ju dock skillnad på pizza och pizza ändå. Napolitansk pizza är, imo, i en klass för sig - så himla gott och mil ifrån "svensk standard hämtpizza". Därmed inte sagt att alla måste gilla det heller!)
Jag "gillar inte" choklad, som i att om det finns något annat väljer jag nästan 100% det och jag väljer aldrig chokladbakverk. Serveras det bara choklad är jag lika gärna utan. Jag köper inte choklad som godis annat än i extrema undantagsfall (om det kommer ut någon smakkombination som låter spännande) heller.
Ja, jag får lite märkliga blickar ibland. :D

Jag "gillar inte" choklad, som i att om det finns något annat väljer jag nästan 100% det och jag väljer aldrig chokladbakverk. Serveras det bara choklad är jag lika gärna utan. Jag köper inte choklad som godis annat än i extrema undantagsfall (om det kommer ut någon smakkombination som låter spännande) heller.
Ja, jag får lite märkliga blickar ibland. :D

Toppen, mer choklad till mig! Pax för din ranson! :laugh: :up::angel:

Edit: Numera tycker jag ju inte att det är nån big deal. Det finns inget som alla gillar, liksom. Men första gången jag träffade en som faktiskt tycker att choklad/kakao smakar :wtf:, när jag var tonåring, så blev jag helt ställd :rofl: .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Valvaka!