Vad gör vi? Del CCXXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så där! Sista dagen på jobbet avklarad och jag väljer att visa mina känslor genom Nicole Kidman 😂
nicole-kidman-after-signing-the-divorce-papers-from-tom-v0-l6brw05ivmoz.webp

Är bjuden på ett event som citat ”kommer inledas med en kort presentation av sig själv. Förbered power point mejlas i förväg”. Vem i hela friden förbereder en power point om sig själv?????
Hoppa över det och svara att ”nej men presentationen skulle ju ske av sig själv, inte behöver jag förbereda något då”. Jättekonstigt formulerat! Vars ä språke på väg?

Haft en utmanande dag på jobbet, kollegans och min tur byttes rakt av för att underlätta, det blev i stället kaos för oss båda, så vilat en stund och nu försöker jag vakna till liv igen med lite kaffe. Ute regnar det. Är ledig i helgen.

Ihopsläppet gick bra i morse och damerna verkar nöjda även om L gärna vill visa att det är hennes regler som gäller 🙈 och Lilla A känns lite lost, typ, jaha är det här jag ska bo nu?:confused: Med lite skräckblandad förtjusning. Men det finns gräs så det blir nog bra! :d
Hon är en mycket känslig individ som behöver tid för att hitta tryggheten i mångt och mycket men det ska vi nog lösa på sikt tänker jag, i hennes takt. Jag tror hon kommer passa in fint här med lite tid. Ha överseende med bilden, min mobilkamera är sönder men ska fixas i helgen hoppas jag.

Appelsina :heart
Vilket gulligt namn :love: och häst också såklart!

Haft en utmanande dag på jobbet, kollegans och min tur byttes rakt av för att underlätta, det blev i stället kaos för oss båda, så vilat en stund och nu försöker jag vakna till liv igen med lite kaffe. Ute regnar det. Är ledig i helgen.

Ihopsläppet gick bra i morse och damerna verkar nöjda även om L gärna vill visa att det är hennes regler som gäller 🙈 och Lilla A känns lite lost, typ, jaha är det här jag ska bo nu?:confused: Med lite skräckblandad förtjusning. Men det finns gräs så det blir nog bra! :d
Hon är en mycket känslig individ som behöver tid för att hitta tryggheten i mångt och mycket men det ska vi nog lösa på sikt tänker jag, i hennes takt. Jag tror hon kommer passa in fint här med lite tid. Ha överseende med bilden, min mobilkamera är sönder men ska fixas i helgen hoppas jag.

Appelsina :heart
Åh, så söt! :love:

Jag har en pizzeria typ 50 meter från min port, har jag hittills orkat hämta pizza där någon gång? Nej.. 😅

Jag orkar nog inte även om det varit gott tyvärr 😅

Och därför har jag fryspizza i frysen (noga utvald, god fryspizza!) ! :D;):idea:

Edit: Jag har en pizzeria i huset snett emot mitt, btw. Men de få gånger som jag äter dem typen av pizza ("vanlig svensk hämtpizza") så knallar jag till byns andra pizzeria..kanske borde ge den närmsta en ny chans (bytte pga 1) godare pizza men främst 2) att jag vid ett par tillfällen upplevde personalen/ägaren som lite slemmig när jag gick dit. Så har inte köpt pizza där på ett gäng år..). Meeen det finns så mycket god utemat i stan där jag jobbar, och så gillar jag faktiskt min fryspizza - som kostar en tredjedel av priset - jättemycket.. :p

"Jag orkar inte fixa men måste äta"-mat i frysen är ju ett måste!

Senast ändrad:
Grabben ringde just och berättade att pappan blivit ihop med någon. Jag känner mest "Stackars sate! Hon har blivit grundlurad".
Han drog i vintras efter 19år och är en riktig jäkla rövhatt. Så jag är inte förvånad. Märkligt nog känner jag mig inte ledsen det minsta.
Pimplar rödvin och äter vidare på min chokladkaka, iklädd nattlinne, i lugn och ro. Crazycatlady vecka utan barnen. Märkligt nog har jag börjat uppskatta de här veckorna också, även om jag saknar barnen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Valvaka!