Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kunde vara värre, jag trodde först att det stod 30 mil.Ska åka en timme för att hämta mitt släp, sedan 30 min till besiktningen och sedan samma resa tillbaka![]()
Det låter som upplagt för någonting likt Kristina Nilsson-kaoset år 1885...Läste precis att Swedish house mafia ska ge gratiskonsert på Götaplatsen. Lär nog bli risk för publikkaos med tanke på gårdagens inställda konsert på Ullevi. Ligger vinden rätt kan jag nog öppna fönstret och lyssna. Eller går jag ner mot näckrosdammen och lyssnar en stund om det är uppehåll. Är inte direkt något fan men aldrig hört dem live så kan ju vara kul att ändå lyssna en stund.
Fast när jag kommer hem har jag nog kört minst 20 milDet kunde vara värre, jag trodde först att det stod 30 mil.![]()
Det låter som upplagt för någonting likt Kristina Nilsson-kaoset år 1885...![]()
Låter som att du har en spännande tid framför digHallå! Long time no seen. Ni kan ju tro att jag suttit fast på ett tåg i typ 1.5 månad och det kan vara så!
Men det kan också att efter olyckan i våras har livet helt vänts. Jag kan inte förklara men psykologen har sagt att det inte är ovanligt efter en sån smäll. Jag känner inte riktigt igen mig själv men ibland känns det som ”jag vaknat upp” och har bestämt att jag bara kör på detta nu. Antingen kraschar det eller så är det hållbart, ingen aning. Jag har fått nya intressen, vill utbilda om mig och har nog ändrat lite personlighet. Men alltså inget sjukligt. Mina fysiska symptom är kvar men har bra sjukgymnast ännu.
Hoppas ni alla här inne har det bra!
PS: jag börjar jobba igen på tisdag så då ska jag åka tåg DS
Åh, om jag ändå vore i Göteborg.. Längtar lite tillbaka.Läste precis att Swedish house mafia ska ge gratiskonsert på Götaplatsen. Lär nog bli risk för publikkaos med tanke på gårdagens inställda konsert på Ullevi. Ligger vinden rätt kan jag nog öppna fönstret och lyssna. Eller går jag ner mot näckrosdammen och lyssnar en stund om det är uppehåll. Är inte direkt något fan men aldrig hört dem live så kan ju vara kul att ändå lyssna en stund.
Det är i alla fall mindre än typ sjuttio.Fast när jag kommer hem har jag nog kört minst 20 mil![]()