Vad gör vi? Del CCXXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här verkar det faktiskt bli torrt! Jag hoppas det håller i sig så att det blir god uppslutning till paraden.
Har fjantknutar i håret i förhoppning om lite lockar senare idag, först ska jag ut på det korta morgonpasset och sedan har jag lite mindre än en timme på mig innan bussen går.

Läste precis att Swedish house mafia ska ge gratiskonsert på Götaplatsen. Lär nog bli risk för publikkaos med tanke på gårdagens inställda konsert på Ullevi. Ligger vinden rätt kan jag nog öppna fönstret och lyssna. Eller går jag ner mot näckrosdammen och lyssnar en stund om det är uppehåll. Är inte direkt något fan men aldrig hört dem live så kan ju vara kul att ändå lyssna en stund.

Läste precis att Swedish house mafia ska ge gratiskonsert på Götaplatsen. Lär nog bli risk för publikkaos med tanke på gårdagens inställda konsert på Ullevi. Ligger vinden rätt kan jag nog öppna fönstret och lyssna. Eller går jag ner mot näckrosdammen och lyssnar en stund om det är uppehåll. Är inte direkt något fan men aldrig hört dem live så kan ju vara kul att ändå lyssna en stund.
Det låter som upplagt för någonting likt Kristina Nilsson-kaoset år 1885... :nailbiting:

Hallå! Long time no seen. Ni kan ju tro att jag suttit fast på ett tåg i typ 1.5 månad och det kan vara så!
Men det kan också att efter olyckan i våras har livet helt vänts. Jag kan inte förklara men psykologen har sagt att det inte är ovanligt efter en sån smäll. Jag känner inte riktigt igen mig själv men ibland känns det som ”jag vaknat upp” och har bestämt att jag bara kör på detta nu. Antingen kraschar det eller så är det hållbart, ingen aning. Jag har fått nya intressen, vill utbilda om mig och har nog ändrat lite personlighet. Men alltså inget sjukligt. Mina fysiska symptom är kvar men har bra sjukgymnast ännu.

Hoppas ni alla här inne har det bra!

PS: jag börjar jobba igen på tisdag så då ska jag åka tåg DS
Låter som att du har en spännande tid framför dig 🙂

Åh, om jag ändå vore i Göteborg.. Längtar lite tillbaka.

Vaken och ska snart göra lite frukost. Mår bättre än senaste dagarna, jag skulle testa en medicin mot pms som sänkte mig totalt. Jag kommer inte ta den igen och ångrar att jag ens försökte. Men gjort är gjort!

Fick också nyss ett SMS från barnets andra mamma och blev lite matt, men ska försöka skaka av mig det.

Jag hörde regn tidigare i morse men nu tror jag inte det regnar längre. Allt regn är bra regn!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Arbetsintervju