Tvättar men de där torktumlarna är så dumma
Man tror att man har startat den men icke
Man tror att man har startat den men icke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch vilken dramatisk start!Hänger i min kompis tjusiga lägenhet, där jag bor i helgen för att vara hundvakt, och njuter av att känna lite inre lugn för första gången på typ en vecka. Tanken var att jag skulle ha njutit av den känslan redan igår, men den planerade myskvällen resulterade istället i akutbesök hos veterinären då ovan nämnda hund under vår promenad lyckades reta upp ett gäng jordgetingar som gick till attack. Vi blev stuckna flera gånger båda två och jag blev paranoid över att hunden skulle få någon slags allergisk reaktion, så det blev att hänga i väntrummet hos veterinären största delen av kvällen. Ingen av oss hade hunnit äta middag, jag var helt slutkörd efter två extremt krävande arbetsdagar i rad samt dålig sömn hela veckan, och det var lite allmänt eländigt där ett tag. MEN hunden blev undersökt och konstaterades må fint och hon har varit helt och hållet sig själv sedan dess vilket såklart är det viktigaste. Det är mer än vad man kan säga om mig, som tydligen blivit allergisk mot getingar på senare dar och därför har en svullnad på typ 7-8 cm där jag blev stucken som värst. Faaasen vad det kliar och bultar och bränner![]()
Det var så jag hamnade i Skottland första gången. Man vet aldrig.Funderar på att i framtiden ta ett halvårs tjänstledigt, säga upp/hyra ut bostaden och ge mig ut på vandring. "Bye bye, kommer tillbaka om ett halvår!". Sedan vandra runt och se lite vart man hamnar.
Oh. Berätta mer!Det var så jag hamnade i Skottland första gången. Man vet aldrig.![]()
Jag var runt tjugo och trött på livet, hade ingen häst och just då inget jobb och knappt några ägodelar så jag bestämde mig för att ta mitt pick och pack och gå. En kompis sa att han ville hänga på och jag tyckte att det fick han väl så länge han förstod att det var MIN resa, och det gick bra.. så vi började gåå någonstans i mitten av Sverige och tog oss sedan runt genom att promenera och lifta och för det mesta sova i skogen. Vi hade varsin ryggsäck och en presenning och ett myggnät och liiite pengar.Oh. Berätta mer!
Nej. Jag har också svårt för det.Är jag den enda som inte gillar pizza?