Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas de är bättre på quiz än på att skriva böckerPustar ut i bokmässebaren, friden störs dock av Stefan Holm med fru som envisas hålla romancequiz. Mycket får man genomlida i litteraturens tjänst...
Hoppas de är bättre på quiz än på att skriva böcker![]()
Klarade av att vara kvar hela tiden på arbetsträningen idag, känns skönt. Var på apoteket, handlade, hämtade ut paket och tankade på vägen hem. Nu är jag helt slut och ska vila resten av dagen.
Så funkar det tyvärr hos migEtt berg av disk i diskhon. Borde plocka ur diskmaskinen men kände bara att Nej. Inte idag. Det får vänta.
Det såg gott ut!När arbetsdagen gick mot sitt slut så skickade en vän och frågade om jag ville med henne och en vän till henne och äta. Snart att säga nej till trevligt sällskap.
I morgon är det fredag.
Visa bifogad fil 191291
Har du kollat dina sköldkörtelvärden? Och nu pratar jag inte bara om TSH utan även T3? Det trötthet du beskriver påminner stakt om hur jag hade det när jag hade hypertyreos (giftstruma). Men sen finns det många andra osaker till att man kan bli utmattad. Dina värden ligger bra i övrigt?Åt middag och sov en timme igen. Jag har inte känt mig så här utmattad sen operationen för tre år sedan. Vad är det för sjuka jag har egentligen?
TheodorMin nya tupp är så himla gullig. Så fort jag kommer i närheten så kommer han farandes och uppvaktar, lockar och pockar och bjuder på godsaker. Idag fick jag nypon. Adorable!![]()
Vet inte om det är kollat. HB och ferretin är ju askasst, därav järninfusionen i fredags. Det är som att biverkningarna på den sa åt kroppen att säga upp sig helt.Har du kollat dina sköldkörtelvärden? Och nu pratar jag inte bara om TSH utan även T3? Det trötthet du beskriver påminner stakt om hur jag hade det när jag hade hypertyreos (giftstruma). Men sen finns det många andra osaker till att man kan bli utmattad. Dina värden ligger bra i övrigt?