Vad gör vi? Del CIX

20191129_174134.webp

Mina inköp av tröjor idag. Tydligen gillade jag grönt

Appropå musik man lyssnade på i sin ungdom så var den första cd-skivan jag någonsin köpte såndär new-agemusik ackompanjerat av delfinsång :o :rofl: till mitt försvar vill jag dock säga att jag egentligen var ute efter en skiva med enbart delfinsång utan det där plinkeplonket, men det gick ej att finna :(
Jag uppfan även min egen delfin-och valreligion där man (dvs jag, detta blev en enpersonsreligion då jag inte är den missionerande typen) dyrkade den stora modervalen Cetacea i oceanen ovan (himlen). Jag var tolv :cool: och ja, jag var mobbad, och nej, jag hade inga vänner, inte ens en tam delfin...💔 🐬

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 225
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
326
Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
908
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 880
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur